gwint czy zwykły kit?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwint czy zwykły kit?

Postprzez bodzix89 » 2 maja 2009, o 20:09

jak w temacie chcę zmienić zawieszenie (-40, -40) tylko mam mały problem nie wiem co będzie bardziej komfortowe (chodzi o twardość) bo nie chcę jeździć wozem drabiniastym :-P z góry dzięki za pomoc :->
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

gwint czy zwykły kit?

 

Postprzez Pro100 » 2 maja 2009, o 23:45

To zalezy w duzej mierze od firmy kitu. Ale mysle ze gwint sam w sobie bedzie bardziej komfortowy.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bodzix89 » 3 maja 2009, o 12:50

tylko słyszałem że gwint im wyżej tym twardszy jest :kwasny: jak to wygląda w rzeczywistości?
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

Postprzez pawel2062 » 4 maja 2009, o 10:18

Gwint jest bardzo twardy....
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez Stealth » 4 maja 2009, o 10:59

pawel2062 napisał(a):Gwint jest bardzo twardy....


Tu zapomniałeś dodać, że każdy gwint jest inny, więc co się z tym wiąże to jego twardość. Ja mam gwint MTS-Technik ustawiony dość nisko i jak dla mnie jest komfortowo choć twardziej niż na oryginalnych springach ale to normalne.

bodzix89 napisał(a):tylko słyszałem że gwint im wyżej tym twardszy jest :kwasny: jak to wygląda w rzeczywistości?


To się zgadza - im wyżej tym twardziej ponieważ skok sprężyny zmniejsza się proporcjonalnie wraz z podwyższaniem gwintu. Im wyżej tym twardziej, im niżej tym bardziej komfortowo.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez bodzix89 » 4 maja 2009, o 12:59

a jak twardość gwintu MTS-Technik wygląda na -40, -40 dodam że dość dużo po mieście jeżdże :-(

znalazłem aukcje:
http://www.allegro.pl/item618309890_vw_ ... dosci.html

czy to byłoby dobre czy jednak sam gwint bez regulacji twardości?
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

Postprzez Stealth » 4 maja 2009, o 13:05

TA Technix są twarde - twardsze niż MTS i ja na pewno bym ich nie brał - co do ustawienia na -40 to na gwincie dość trudno tak ustawić, gdyż nie ma tam podziałki że tyle jest -40 a tyle - 60. Po prostu ustawiasz tak żebyś nadkola miał na tej samej wysokości od ziemi. Możesz sobie u mnie na fotkach zobaczyć jak mam gwint ustawiony. Jest dość nisko ale nie mam problemów z jazdą na takim ustawieniu.
Gwint ma to do tego, że ustawiając jego wysokość ustalasz sobie tym samym twardość.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez bodzix89 » 4 maja 2009, o 13:16

wielkie dzięki za pomoc :-D punkcik poleciał :ok: no nie powiem glebę to masz że ja pier...... :-o u mnie takiej być nie może z domu nie wyjadę bo ktoś umyślił sobie progi zwalniające zrobić :-x biorę przykład z kumpla on ma -40 -40 i w miarę jeździ
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

Postprzez Stealth » 4 maja 2009, o 13:38

Dzięki za punkcik :-) - powiem Ci jeszcze, że jak oceniam swoją glebę z innym goferami to oceniam, że mam u siebie tak z -60 z przodu, a z tyłu z -50 lub coś koło tego ale buja się to super i zmienić wysokość zmienię dopiero na zimę.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez bodzix89 » 4 maja 2009, o 13:57

Stealth, a jak założę gwint to od razu rozpórkę też kupić?
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

Postprzez Stealth » 4 maja 2009, o 15:28

Możesz aczkolwiek nie musisz. Fakt jak dasz glebę to auto będzie sztywniejsze i tym samym podczas pokonywania większych nierówności poprzecznych może coś tam zaskrzypieć. Ja dałem sobie rozpórkę na sam przód ale zamontuje chyba też na tył. Jak chcesz dawać to najlepiej kup stalową rozpórkę. Zadanie chyba wiadome jakie jest.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez bodzix89 » 4 maja 2009, o 16:40

ok jeszcze raz dzięki :-D
Avatar użytkownika
bodzix89
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:17
Lokalizacja: Karsin

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron