gwint do 14 ?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwint do 14 ?

Postprzez PREMIER » 10 kwi 2014, o 21:40

witam mam alufelgi 14 z oponkami 185/55i mam pytanie czy do takiej felgi wgl warto kupic zawieszenie gwintowane ? ?
chodzi mi o to by go lekko dla smaku obnizyc ja nie poleciec na glebe nie wiadomo jaką :)
czy moze macie jakies inne rozwiązania ?
,,Teraz golfem trójką śmigam niezawodna fura jest....''
mój golfik-
moj-golf/mk3-klekot-family-by-premier-t60735.html
Avatar użytkownika
PREMIER
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 07:57
Lokalizacja: SKARYSZEW /K RADOMIA

gwint do 14 ?

 

Postprzez Gesiu_15 » 10 kwi 2014, o 21:45

zmień na 16 " i glebson i będzie wyglądać :-) jak chcesz obniżyć to kup jakieś sprężyny sportowe -40/40 lub 60/40 to nie gleba ale już jest sporo niżej od serii . Chyba że masz więcej kasiorki zainwestuj w KIT MTSa czyli 4 amory przód tył i sprężyny :-) także wybór należy do ciebie ale 14 " to bardzo małe kółko :suchy:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PREMIER » 10 kwi 2014, o 21:52

nom małe ale nie dawno pomalowałem i mi sie podobają nie chce ich zmieniac takze pytam czy cos da sie zdzialac przy takim kólku. :-)
,,Teraz golfem trójką śmigam niezawodna fura jest....''
mój golfik-
moj-golf/mk3-klekot-family-by-premier-t60735.html
Avatar użytkownika
PREMIER
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 07:57
Lokalizacja: SKARYSZEW /K RADOMIA

Postprzez Opik » 10 kwi 2014, o 22:30

żeby obniżenie na 14" wyglądało sensownie to musi po prostu leżeć na ziemi, jak go opuścisz tylko trochę to będzie po prostu wyglądało to "biednie", jakby ze zmęczenia sam przysiadł

16" najlepszy rozmiar do MkIII, masz ogromny wybór felg w każdym przedziale cenowym i na pewno coś fajnego wybierzesz :) nawet 15 od bidy może być, ale 14 to zdecydowanie za mało
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 10 kwi 2014, o 22:33

PREMIER napisał(a):nom małe ale nie dawno pomalowałem i mi sie podobają nie chce ich zmieniac takze pytam czy cos da sie zdzialac przy takim kólku. :-)


znajdź koło 15 " lub 16 " i dopiero bym myślał na posadzeniem go na ziemi ;-) wyboru od groma a ceny nie kiedy śmieszne , 4x100 od groma felg jest , na pewno coś wpadnie ci w gust :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 12 kwi 2014, o 00:21

PREMIER, Jak chcesz to mogę ci sprzedać kita glebe będziesz miał jak cholera :D u mnie przy oponie 195/50/15 zatrzymało się na oponie :P
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PREMIER » 13 kwi 2014, o 18:26

szkoda mi tych felg jak cholera :-( koło małe i chciałem go lekko obnizyc żeby zmniejsczyc troche odległosc od nadkola do opony i tak mysle co z tym fantem zrobic :roll:
,,Teraz golfem trójką śmigam niezawodna fura jest....''
mój golfik-
moj-golf/mk3-klekot-family-by-premier-t60735.html
Avatar użytkownika
PREMIER
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 07:57
Lokalizacja: SKARYSZEW /K RADOMIA

Postprzez Gesiu_15 » 13 kwi 2014, o 18:27

to kup sprężyny od GTI -20/-20 i będzie tak jak u mnie :-) lub bardziej szukaj -40/40 sprężyn :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PREMIER » 17 kwi 2014, o 16:55

znalazłem takie http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- ... 39073.html ale pisze ze nie obniżą o -20 tylko jak ja mam gofra zwyklego to - 40 i lipton . :-/ .a boje sie takie załozyc http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... 4h56hkrod6 zeby fajnie jezdzic i w zime nie robic za pług .dodam ze amor raczej bedzie do wymiany bo ma 49% a drugi 67 .
,,Teraz golfem trójką śmigam niezawodna fura jest....''
mój golfik-
moj-golf/mk3-klekot-family-by-premier-t60735.html
Avatar użytkownika
PREMIER
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 07:57
Lokalizacja: SKARYSZEW /K RADOMIA

Postprzez Gesiu_15 » 17 kwi 2014, o 16:59

to jak amory do wymiany kit MTsa kupuj 600 zł komplet :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 18 kwi 2014, o 13:07

To kupuj gwint ;)
posadzisz ile będziech chiał, a na fele przyjdzie jeszcze czas ;) może na przyszły sezon ;)
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Paweu » 18 kwi 2014, o 15:12

Gesiu_15 napisał(a):to jak amory do wymiany kit MTsa kupuj 600 zł komplet


Średnio się to opłaca biorąc pod uwagę że gwint TA czy tam Tuning Art można spokojnie kupić za +/- 700 zł.

PREMIER napisał(a):a boje sie takie załozyc http://www.mapet-tuning.c...gnfj64h56hkrod6 zeby fajnie jezdzic i w zime nie robic za pług



Niczym nie poparte stereotypy.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości