gwint golf III

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwint golf III

Postprzez Macko0118 » 8 lut 2014, o 21:27

witam wszystkich.
Koledzy mam pytanie mam koła na lato 17" i czy ten gwint będzie ok czy nic nie będzie tarło???

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 09850.html
Ostatnio edytowano 8 lut 2014, o 21:33 przez Macko0118, łącznie edytowano 1 raz
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

gwint golf III

 

Postprzez Siw3k » 8 lut 2014, o 22:06

kolego wszystko zależy od "ET" felgi i "J" podaj to, to wtedy będzie wiadomo
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dembi » 8 lut 2014, o 22:30

Dokładnie, szerokość felgi, ET. Ja miałem 7 czy 7,5 szerokie teraz nie pamiętam, musiałbym looknąć i ET 35 to jest tak średnio na jeża, prawie, że na styk. Nim zrobiłem kąty, zbieżność to mi ocierało, ale to i tak będziesz musiał zrobić po wymianie zawiasu, więc zależy jakie ET, zawsze można dać dystans.
Avatar użytkownika
Dembi
Badacz tematu
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 21:45
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Macko0118 » 9 lut 2014, o 13:27

Koledzy mam parametry Rozmiar felg 17" to chyba 7Jx17 i ET38
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Siw3k » 9 lut 2014, o 13:35

Macko0118 napisał(a):Koledzy mam parametry Rozmiar felg 17" to chyba 7Jx17 i ET38


nic nie będzie ci tarło
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 9 lut 2014, o 14:21

wszystko zalezy od opon i tego jak nisko zeejdziesz gwintem
u mnie w temacie zobaczysz 17x8 et35 bodajze i opony 205/40, nizej zejsc przodem sie nie dalo bo tarlo przy skretach na dolkach
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Macko0118 » 9 lut 2014, o 21:41

czyli przy takich oponkach przód 215/40/17 i tył 215/45/17 nic nie będzie tarło ???
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Opik » 9 lut 2014, o 21:52

Macko0118, ale rozumiesz że zależy jak gwint skręcisz? Na maksa podniesionym nie będzie tarło, ale już w połowie gwintu będzie nieciekawie. Przód jest za szeroki i przy skręcie będzie darł o nadkola, a tył jest w ogóle i za wysoki i za duży do 17" więc nie poszalejesz. Za duże opony do 17", to są rozmiary do szesnastek maks
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Macko0118 » 9 lut 2014, o 21:54

czyli Twoim zdanie co najlepiej było by zrobić??? :-P
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

cron