Gwint MTS czy JOM? czy może kit?- wytrzymalość

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint MTS czy JOM? czy może kit?- wytrzymalość

Postprzez Piaggio » 1 lis 2012, o 12:35

Drodzy forumowicze jako że temat gwintu jest dla mnie całkowicie obcy, zwracam sie z prośba o doradzenie.
Przymierzam sie aby auto położyć nieco niżej (-40-60), więc albo kit albo gwint po przestudiowaniu wielu wypowiedzi w cenie do tysiaka wielkiego wyboru nie mam więc albo MTS, TA, albo JOM ewentualnie jakis kit.
Chciał bym tez poznać wasze doświadczenie pod względem wytrzymalości- osobiście robie ok 40-50 tyś rocznie. z góry wielkie si za każda podpowiedz. :-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Gwint MTS czy JOM? czy może kit?- wytrzymalość

 

Postprzez Radekb351 » 1 lis 2012, o 16:10

Ja tez obniżam auto na wiosnę, czytając wiele postów wywnioskowałem ze TA ma dobry stosunek ceny do jakości ale jest twardy. Co do MTS dużo ludzi narzeka ze te gwinty lubią wydawać z siebie różne dźwięki,ale jest w miare komfortowy.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez jasiu0997 » 1 lis 2012, o 19:52

miałem ta techni teraz mam tuning art i jak dla mnie to jedno i to samo :) wybieraj to co znajdziesz taniej i tyle :) a jezeli chcesz nizej i "poprawnie dzialające" to musisz mieć 3 tysiace na dobry gwint :D
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Paweu » 1 lis 2012, o 20:03

jasiu0997 napisał(a):miałem ta techni teraz mam tuning art i jak dla mnie to jedno i to samo :) wybieraj to co znajdziesz taniej i tyle :) a jezeli chcesz nizej i "poprawnie dzialające" to musisz mieć 3 tysiace na dobry gwint :D


Proszę Cie... To na ta czy na tuning art nie da rady zejść nisko? :looka:

Piaggio, Bierz mts'a. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Piaggio » 1 lis 2012, o 20:05

A jak z wytrzymalością? autem sporo latam i nie chciąl bym go wymienić za 3 czy 4 miechy
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Paweu » 1 lis 2012, o 20:11

Piaggio napisał(a):A jak z wytrzymalością? autem sporo latam i nie chciąl bym go wymienić za 3 czy 4 miechy


Ja na Ta jeżdżę od marca i nie narzekam. Amory trzymają dobrze.
Tylko zaopatrz się w jakieś dobre usztywniacze auta bo buda się gnie niesamowicie :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Piaggio » 1 lis 2012, o 20:13

Paweu_mk3 napisał(a):Tylko zaopatrz się w jakieś dobre usztywniacze auta bo buda się gnie niesamowicie
tzn? jezeli chodzi o rozpurki to przednia i tylnia leżą już w garażu i czekają na montaz razem z zawiasem.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez prekursor » 1 lis 2012, o 21:51

Myslę, że powinieneś odpuścić ten przedział cenowy. Będzie to z korzyścią dla Ciebie i auta.
Stać Cię na coś więcej ;-)

Za 1600 masz nówkę AP SPORTFAHRWERKE (czyli KW w pudełku AP).
Albo czekać na okazję do lata. Jest jeszcze sporo czasu.
Obrazek
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez jasiu0997 » 1 lis 2012, o 21:58

Paweu_mk3, źle sięwyraziłem :P pewnie ze idzie zejść nisko :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez gawior » 5 lis 2012, o 13:51

Auto kupiłem na TA-Techniks i jeden amorek z przodu wylał po jakimś czasie ( nw ile auto miało na tym gwincie nalatane ).
Teraz z przodu zamontowałem Tuning-Art i ogólnie to jedno i to samo z innym kolorem sprężyn. Spotkałem parę opinii ( łącznie z opinią osoby sprzedającej te gwinty ), że TA-Techniks ma lepsze sprężyny.
Dla mnie oba gwinty zachowują się tak samo.

Nie są takie twarde, ale seria to to nie jest :-P
Miałem porównanie z kitem MTS i kit był twardszy.

Plusem gwintu jest to, że regulujesz jak chcesz i nie jest taki twardy.
Minusem jest to, że jak padnie amorek, to często zestaw musisz wziąć.
Ja akurat dostałem namiar do gościa do bodajże Konina, gdzie mogłem kupić sam przód w cenie 400zł z wysyłką.

KIT moim zdaniem za twardy ( moja opinia ) i dla tego założyłem na przód znowu gwint. Sporo można znaleźć ( na innych forach też ), że po założeniu kitu tył stoi niżej niż przód, a sprężyny takie same np. -40, czy komplet -60
Wtedy są kombinacje i dodatkowe wydatki. To tak z minusów.
Plusy, to to, że jak padnie amorek, to wymieniasz same amorki i masz mniejsze koszty.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa


- - - Ta firma oferująca transport osobowy w Krakowie ma całkiem spory tabor autokarów i busów. Dobra opcja na tourne



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron