Moderator: Moderator
Emiczka napisał(a):kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
http://www.golf3.pl/topics14/zawieszeni ... t37642.htm poczytaj
jasiu0997 napisał(a):jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle
witboy napisał(a):zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d
odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone
Taksi napisał(a):rodzi się pytanie w co warto byłoby przyinwestowac podczas wymiany seryjnego zawiasu, co by w puzniejszym czasie nie bawić sie w mechanike tego działu. Jestem zielony w tym temacie gwin to ta technix.
Taksi napisał(a):jak mu powiedziałem o gwincie bądź kit-cie powiedział po cholerę to ustrojstwo to nie na nasze drogi itp
Taksi napisał(a):witboy napisał/a:
zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d
odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone
nie do końca rozumie co chciałeś mi powiedzieć tymi fotami. Ze co golf jest ładniejszy jak jest nisko??? bo nic on na tych fotach nie ma wspólnego z polska droga
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości