Gwint TA Technix

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint TA Technix

Postprzez wojtek1418 » 19 wrz 2011, o 16:20

Witam!
Zakupiłem ostatnio gwint jak w temacie. Moje pytanie odnośnie wymiany z seyjki na tą właśnie zawieche. Czy po założeniu trzeba będzie ustawiać kąt pochylenia w przedniej kolumnie?
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Gwint TA Technix

 

Postprzez RAQnio_V » 19 wrz 2011, o 18:20

przy każdej ingerencji w elementy zawieszenia musisz ustawić geometrię i kąty. Jak założysz gwint to jedziesz na geometrię i przy każdym kręceniu gwintem musisz zrobić to samo ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez PiJey88 » 19 wrz 2011, o 20:33

RAQnio_V napisał(a):przy każdym kręceniu gwintem musisz zrobić to samo

tylko teoretycznie, bo w praktyce nikt tego nie robi
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez RAQnio_V » 19 wrz 2011, o 20:37

PiJey88 napisał(a):tylko teoretycznie, bo w praktyce nikt tego nie robi


a powinien ;-)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez wojtek1418 » 20 wrz 2011, o 15:10

okej dzięki :)
a może ktoś doradzi ile na początek go skręcić... chcę żeby fajnie wyglądało.. ale nie jeździłem wcześniej na gwincie... raz tylko hondą kumpla ale po prostej :hyhy:
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez PiJey88 » 20 wrz 2011, o 15:43

wojtek1418, tyle na ile ci starczy odwagi :mrgreen: proponuje zmierzyć ile cm masz na serii od błotnika do ziemi i założyć gwint na początek jakieś 5 cm niżej, jeśli nauczysz się jeździć bez przycierki, to systematycznie opuszczaj po 1-2cm :mrgreen: ja tak robiłem na początku
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wojtek1418 » 20 wrz 2011, o 18:37

okej :) DZieki PJ :) Będę się starał czegoś nie urwać ;p
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez killah » 20 wrz 2011, o 20:05

powoli aż wyrobisz sobie nawyk omijania każdej dziurki. Niektórzy takiego nie mają i nie pojeździli by na gwincie.
killah
 

Postprzez wojtek1418 » 21 wrz 2011, o 16:55

killah, ja nie jeżdżąc na gwincie omijałem każdą dziurę :-> na gwincie to chyba będzie 20 km/h cały czas :hyhy:
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez sitek699 » 23 wrz 2011, o 18:43

wojtek zobacz i zapytaj kolege Marny u nas na forum mialem okazje zob jego glebe na zywo :) sory za ot skrec tak jak ci droga do domu pozwala :) ps uwaga na mise :)
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez kuki » 25 wrz 2011, o 09:39

Kupiłem tydzień temu identyczny gwint i czekam na wiosnę bo szkoda mi go na zimę ;/ ja wolałem sobie na początku założyć springi -60 żeby trochę doświadczenia nabrać. Teraz to czekam aż trafi się jakaś dobra felga, pakiet usa czeka na strychu na pomalowanie i na wiosnę będzie bajeczka ^^
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez wojtek1418 » 9 paź 2011, o 15:08

w golfie po wymianie gwintu było w porządku. teraz juz jest około tygodnia po operacji i zaczął mi "tańczyć" tył. tuleje były zmieniane 2 lata temu... mogły już się wybić?
Mam takie wrażenie jakby niby koła jechały prosto a buda latała na zakrętach czy coś w tym stylu... jakby uciekał tył... aż strach szybciej w zakręt wejść... a właśnie jak macie w golfach tylne zawieszenie na gwincie technix'a jest bardziej miękkie niż przód czy tak samo twarde?
Pomóżcie bo doprowadza mnie to do szału. próbowałem podpiąć się pod inny temat ale nikt nawet nie raczył spojrzeć...
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 24 gości