Gwint TUNING ART

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint TUNING ART

Postprzez PrzemkoXVI » 20 wrz 2012, o 15:43

http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... u46najdka7

Wiem, że temat był wałkowany z 1 000 razy, jednak nie znalazłem nigdzie satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Czy ten gwint jest dobry jak na pierwszy montowany gwint w życiu? Czy nie będę miał później problemów na stacji diagnostycznej z "operatorami pieczątek"?
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Gwint TUNING ART

 

Postprzez PiJey88 » 20 wrz 2012, o 17:25

może być, dla "świerzaka" w temacie będzie dobry, nie będzie problemu z przeglądem, chyba że za nisko i nie wjedziesz na rolki
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KooxPL » 10 paź 2012, o 00:18

jedno co jest pewne ,że jest twardo i trzeba uważać żeby wpadajac w jakieś dziury nie uszkodzić zawieszenia , ale jebniesz 3 razy i się nauczysz . powinieneś być zadowolony pod warunkiem że nie musisz codziennie pokonywać kilometrów polnych dróg
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE

Postprzez Dembi » 10 paź 2012, o 14:23

Mam u siebie ten gwint i na razie jestem zadowolony. Jest duże pole do popisu co do regulacji, jest twardo, ale znośnie, nie narzekam. Dużo aut "zglebionych" śmiga na tym sprzęcie, więc chyba nie jest taki zły, a co najważniejsze w przystępnej cenie.
Avatar użytkownika
Dembi
Badacz tematu
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 21:45
Lokalizacja: Tczew

Postprzez siwy_83 » 13 paź 2012, o 21:48

Krótko mówiąc za tą cene jest git a co do twardości to jak zobaczysz jak się trzyma drogi :-D to przestanie cie obchodzic,ze jest twardo :-P tylko rozpórki przód tył od razu polecam bo buda tak nie pracuje :lol:
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Krystian1986x » 14 paź 2012, o 12:32

Z całym szacunkiem to wszystkich ,,glebowych'' hehe ale chyba nigdy nie mieliscie okazji jechac na zawieszeniu hydroactiv albo w S klasie mercu..sorki ale, wg mnie jazda na twardym zawieszeniu to jak jazda na taczce...chcialbym widziec mine wlasciciela twardego i miekkiego zawieszenia po przejechaniu 1000km...bo byly by chyba takie---twarde= :hyhy: miekkie = :ok:
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Opik » 14 paź 2012, o 20:43

Krystian1986x, to przy okazji podsumuj koszt remontu jednego i drugiego zawieszenia po jeździe w polskich warunkach ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Krystian1986x » 15 paź 2012, o 13:29

Opik napisał(a):Krystian1986x, to przy okazji podsumuj koszt remontu jednego i drugiego zawieszenia po jeździe w polskich warunkach ;)


Tak czy siak bede zawsze zwolennikiem bardzo miekkich zawieszen :] . Nawet gdyby naprawa twardego zawieszenia kosztowala 10 razy mniej nigdy bym sie na to niezdecydował, samochod ma sie przemieszczac z punktu a do b w jak najbardziej mozliwe komfortowych warunkach a nie ze czuc kazda niedokladnosc na dordze, zero przyjemnosci z jazdy :-/ komfort podrozy ponad wszystko.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Radi » 15 paź 2012, o 14:07

Krystian1986x napisał(a):Z całym szacunkiem to wszystkich ,,glebowych'' hehe ale chyba nigdy nie mieliscie okazji jechac na zawieszeniu hydroactiv albo w S klasie mercu..sorki ale, wg mnie jazda na twardym zawieszeniu to jak jazda na taczce...chcialbym widziec mine wlasciciela twardego i miekkiego zawieszenia po przejechaniu 1000km...bo byly by chyba takie---twarde= :hyhy: miekkie = :ok:


Wszystko zalezy od podejścia. Mojego golfa traktuje jak zabawke i uwielbiam jezdzic nisko nad asfaltem a w autach z normalnym zawieszeniem dostaje choroby morskiej. ;-)

Krystian1986x napisał(a):
Opik napisał(a):Krystian1986x, to przy okazji podsumuj koszt remontu jednego i drugiego zawieszenia po jeździe w polskich warunkach ;)


Tak czy siak bede zawsze zwolennikiem bardzo miekkich zawieszen :] . Nawet gdyby naprawa twardego zawieszenia kosztowala 10 razy mniej nigdy bym sie na to niezdecydował, samochod ma sie przemieszczac z punktu a do b w jak najbardziej mozliwe komfortowych warunkach a nie ze czuc kazda niedokladnosc na dordze, zero przyjemnosci z jazdy :-/ komfort podrozy ponad wszystko.


Druga sprawa bo nie rozumiem uwielbiasz miękko jezdzić a latasz golfem 3 który już w standardzie jest dosć twardym autem. Ja bym sobie kupił merca jak bym chciał wygodnie podróżowac. Z całym szacunkiem ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 15 paź 2012, o 15:29

Jakbym chciał miękko jeździć kupił bym Citroena sobie ;)

Krystian1986x napisał(a):samochod ma sie przemieszczac z punktu a do b w jak najbardziej mozliwe komfortowych warunkach a nie ze czuc kazda niedokladnosc na dordze, zero przyjemnosci z jazdy :-/ komfort podrozy ponad wszystko.


nie, samochód ma się przemieszczać z punktu a do punktu b możliwie jak najszybciej

to tylko przykład, ale jak widzisz priorytety są różne u różnych osób ;) Mi już raz sztywny zawias prawdopodobnie uratował życie i nie zamienię go na ponton nigdy. Oczywiście wszystko z umiarem, bo podskakiwanie samochodu na dołkach nie jest fajne, ale sztywno musi być
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Krystian1986x » 15 paź 2012, o 17:20

Mam golfa 3 tdi 90km bo wiem ze silniki w nich sa niezniszczalne, cbez przesady az tak w tuch samochodach to nie buja zeby dostac chroby morskiej ;) predzej niedobrze sie robi jak sie caly czas podskakuje w kabinie bo jest tak twardo.Po za tym szukam mechanika ktory zlaozylby do golfa 3 hydraulike od bx, zanti czy innego ale nie ma chetnych. Ogolnie zastanawia mnie co jest bardziej miekkie mercedes okularnik czy citren c5, jechalem obydwoma ale zbyt krotko zeby cos stwierdzic..
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez PrzemkoXVI » 15 paź 2012, o 18:27

Jazda na glebie, a jazda komfortowa to dwa przeciwne bieguny ;-)
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości

cron