Moderator: Moderator
Opik napisał(a): powiedz mi na jakiej zasadzie uważasz że po wjechaniu w dół, czy też uskok gdzie zawieszenie się rozluźnia, sprężyna staje się luźna i lata pomiędzy górnym i dolnym talerzem
PiJey88 napisał(a):wystarczy lekko podnieść auto (koło jeszcze nie oderwane od ziemi) i już widać jak helper zaczyna się prostować - znaczy to że główna sprężyna jest już na maksa rozprostowana i bez helpera już by była luźna
studioasg napisał(a):w razie checi podniesienia to można skręcić ku gorze przecież tylko ze ta jedna sprężynę. wybacz ze zasypałem gradem pytań ale nie chce wpaść w gówno, wole się o czymś sporo dowiedzieć niż potem żałować
Paweu_mk3 napisał(a):Bez heperów będziesz miał jeszcze większy beton niż z helperami... powiedziałbym że wręcz beton zbrojony. Tzn.. gwint będzie jeszcze twardszy po wyjęciu sprężyn pomocniczych...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 20 gości