marcinkoz2910 napisał(a):a pastą / sprejem miedzianym próbował ktoś? ja go używam od roku u siebie na każdą śrubę i nie ma problemu z odkręcaniem śrub nawet w zawieszeniu
Nie mogłem nigdzie kupić tego smaru do tłoczków (
) i kupiłem taki
Smar Miedziowany tak jak radził kolega
Marcinkoz2910
I tak na marginesie dodam do czego służy owy smar miedziowy:
Informacje o produkcie
* Smar dzięki swej konsystencji (nie spray!!!) odporny na ekstremalnie wysokie temperatury, zachowujący trwałą przyczepność nawet pod najwyższymi naciskami w czasie smarowania
* Odporny na działanie wody, zasad i kwasów
* Smar na bazie miedzi
* Chroni przed korozją, zapobiega zapiekaniu się hamulców
* Zapobiega zacieraniu i zapiekaniu się współpracujących elementów
* Zapobiega zacieraniu się tłoka w cylindrze
* Przeciwdziała ścieraniu się powierzchni współpracujących elementów
* Zapobiega powstawaniu rdzy przy korozji ciernej stali
* W warunkach ekstremalnych trwale przyczepny
* Do nakładania w zakresie temperatur od 0 do 40 st. C
ZASTOSOWANIE
* Hamulce: klocki hamulcowe hamulców tarczowych - powierzchnie wewnętrzne (zapobiega i usuwa piski), mimośrody szczek hamulcowych
* Bieguny akumulatora, styki elektryczne
* Zapobiega tworzeniu się kropli w dyszy palnika przy spawaniu w osłonie gazów
* Uszczelnia: zapobiega zjawisku zapiekania (przywierania do powierzchni) uszczelek
* Połączenia śrubowe w układzie wylotowym, powierzchnie gwintu w świecach zapłonowych
* Łożyska, punkty obrotowe, przeguby, płaszczyzny poślizgu (liny stalowe, wielowypusty)
* Nie zawiera silikonu ani szkodliwych związków chlorowcopochodnych (AOX)