jak obniżyć golfa?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez krystek.l » 16 wrz 2009, o 15:06

:-o Ja nie wiem jak to wpisujecie że znajdujecie odpowiednie rzeczy,
ja wpisywałem obniżanie auta, i wszystko co podobne ale wyskoczyło zawsze przeszło 50 stron :zly:


ps. dzięki za linka
krystek.l
 

 

Postprzez Pascal » 16 wrz 2009, o 15:33

krystek.l napisał(a)::-o Ja nie wiem jak to wpisujecie że znajdujecie odpowiednie rzeczy,
ja wpisywałem obniżanie auta, i wszystko co podobne ale wyskoczyło zawsze przeszło 50 stron :zly:


ps. dzięki za linka


Takie rzeczy najwazniejsze co do wymian porad sa w dziale Dane techniczne i porady... ;-) jak nie ma tam to wtedy używaj szukajki :-D Miłej lekturki ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez cementowy_jas » 17 wrz 2009, o 16:43

deprim86 napisał(a):a czy używane opłaca się kupić ?


Ja zakupiłem komplet amortyzatory + sprężyny firmy FK, warte na Allegro jako nowe ok 900 zł za 200 zł na szrocie. Proponuję Ci zabrać ze sobą kogoś "kumatego" na kilka szrotów i za podobne pieniądze kupisz podobny komplet ;)
cementowy_jas
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 sie 2009, o 13:47
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Postprzez konik » 28 paź 2009, o 14:38

Wojtek_MK3piszesz ze obciac sprezyny ale nie polecasz ja mialem obciete od czasu kupna i nic nie zmienialem i jest nawet twardszy czy jakies skutki tych obcietych sprezyn beda :?:
POLĄCZYLA NAS PASJA TA PASJA JEST VW
konik
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 09:03
Lokalizacja: Nowe

Postprzez v1rooz » 28 paź 2009, o 17:33

Moj znajomy mial obciete sprezyny w MK1 i nic sie nie dzieje wiec niech ludzie nie pierdziela glupot ze sie cos dzieje zlego. znizyl gnoja i ladnie jedzil ,

a najlepszym sposobem na obnizenie jest kupienie gwintu i ma sie swiety spokoj podwyzszasz kiedy chcesz znizasz tez kiedy ci sie to podoba.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez majster » 28 paź 2009, o 17:57

Panowie, więc jak to jest? Jak bym chciał obniżyć golfa o -40 to wystarczy tylko zmienić sprężyny? Można zostawić zwykłe amortyzatory? Czy też powinny zostać zmienione?
Nie mam już wózka...
Avatar użytkownika
majster
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19 cze 2009, o 18:52
Lokalizacja: małopolska

Postprzez K@mil » 28 paź 2009, o 18:02

majster napisał(a):Jak bym chciał obniżyć golfa o -40 to wystarczy tylko zmienić sprężyny? Można zostawić zwykłe amortyzatory? Czy też powinny zostać zmienione?


Do -40 mozesz zostawic stare amorkii :)
Do gleby -60 trzeba juz zmieniac amorki bo te nie wytrzymaja :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez majster » 1 lis 2009, o 00:14

A jakie sprężynki polecacie?
Nie mam już wózka...
Avatar użytkownika
majster
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19 cze 2009, o 18:52
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Pascal » 1 lis 2009, o 00:29

Jakie nie kupisz to będą dobre uwierz mi ale pod warunkiem ze zwiecha bedzie -40...ja sam zastanawiałem sie nad sprezynkami i nie warto...kupiłem gwint :cisza:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez kajtek » 1 lis 2009, o 10:45

tak jest, jak obniżać auto to dołożyć troszke i brać tylko gwint...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 2 lis 2009, o 10:18

kajtek napisał(a):dołożyć troszke i brać tylko gwint

troszke? :lol:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czaro » 21 lis 2009, o 11:38

Dołączę się do tematu. Na wiosnę planuję zmienić zawieszenie w aucie. Obecnie jest już zmienione- obniżone ale nie mam pojęcia czy same sprężyny czy również i amory bo kupiłem go już takiego. Jest ok w zasadzie ale chcę go jeszcze bardziej opuścić. Wszyscy wiedzą w jakim stanie są nasze drogi więc zastanawiam się nad gwintem, żeby samemu móc decydować o jego wysokości. Trochę prześledziłem Waszych opinii i wiem że np większość nie poleca firmy TA-TECHNIX. Czy firma MTS-Technik to też jakaś lipa? A co możecie powiedzieć o produktach QAP ( http://www.allegro.pl/item809932864_zaw ... rrado.html )? Proszę o podpowiedzi na czym go postawić. Ewentualnie jakieś linki z propozycjami. Mój MK3 to 1,6 z 93 roku.
W planie mam też założenie 16 alu na oponkach 225/45 albo 215/45 i dlatego między innymi myślę że gwint będzie lepszy bo teraz mógłbym go ustawić na obecne 14stki a potem na 16- czy mam w tej sprawie rację?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości