Jakie kąty zawiasu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jakie kąty zawiasu

Postprzez Opik » 8 lip 2014, o 01:57

Pytanie do osób które robiły negatyw z przodu albo ogólnie kombinowały coś z nie-seryjnymi kątami geometrii. Jakie ustawienia, ile przejeżdżone km na danym ustawieniu i komentarz jak się jeździło, jakieś pozytywne/negatywne zachowania w prowadzeniu itp. Generalnie chodzi mi o przód tylko.

Prosiłbym żeby się nie udzielały osoby z poradami w stylu "jedź na zbieżność, tam wiedzą ile to ustawią dobrze" bo nie w tym rzecz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Jakie kąty zawiasu

 

Postprzez brzesiu » 8 lip 2014, o 10:50

A ja się dołączę do tematu bo chodzi mi po głowie negatyw z tyłu. jakie podkładki dać żeby zrobić taki delikatny coby 9j spasowac.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 8 lip 2014, o 11:54

Po wiejsku: zwykłe podkładki u dołu grubsze, fachowo - wyfrezować skośną płytkę pod czop i podfrezować czopy żeby nakrętki płasko leżały, a wymiar : napewno nikt nie poda jeśli nie podasz ET, a nawet przy znanym ET musisz to chyba zrobić doświadczalnie wstępnie próbując podkładek potem mierząc ich łączną grubość.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez brzesiu » 8 lip 2014, o 18:23

pablomed napisał(a):Po wiejsku: zwykłe podkładki u dołu grubsze, fachowo - wyfrezować skośną płytkę pod czop i podfrezować czopy żeby nakrętki płasko leżały, a wymiar : napewno nikt nie poda jeśli nie podasz ET, a nawet przy znanym ET musisz to chyba zrobić doświadczalnie wstępnie próbując podkładek potem mierząc ich łączną grubość.


Wlasnie ta myślałem ze będzie z tym przymierzania.
Znalazłem cos takiego ale cena z kosmosu jak za kawalek plastiku.
http://www.mapet-tuning.com/sklep/cambe ... co2rva2u60
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 9 lip 2014, o 11:34

brzesiu napisał(a):Wlasnie ta myślałem ze będzie z tym przymierzania.
Znalazłem cos takiego ale cena z kosmosu jak za kawalek plastiku.
http://www.mapet-tuning.c...gk7g1co2rva2u60


Na tym przynajmniej koła nie zrobią Ci się zbieżne jak na podkładkach.

Jest jeszcze patent z podkładką pod czop. Coś w ten deseń :
Obrazek

Tutaj link do tematu

Pytanie do osób które robiły negatyw z przodu albo ogólnie kombinowały coś z nie-seryjnymi kątami geometrii. Jakie ustawienia, ile przejeżdżone km na danym ustawieniu i komentarz jak się jeździło, jakieś pozytywne/negatywne zachowania w prowadzeniu itp. Generalnie chodzi mi o przód tylko.

Prosiłbym żeby się nie udzielały osoby z poradami w stylu "jedź na zbieżność, tam wiedzą ile to ustawią dobrze" bo nie w tym rzecz


Masz zamiar ustawić coś więcej niż 1.5' na przodzie ? :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 9 lip 2014, o 11:51

No właśnie myślę nad czymś do 2st. :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 9 lip 2014, o 16:35

Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 10 lip 2014, o 01:19

Radi napisał(a):http://allegro.pl/regulat...4311408906.html


Zawsze mnie ciekawiło jak jeździ się bez poduch mcphersona . :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Radi » 10 lip 2014, o 09:29

Paweu napisał(a):Zawsze mnie ciekawiło jak jeździ się bez poduch mcphersona .


Przytoczę może cytat z innego forun na którym pytałem o te cambery

"Caber plates sa spoko tylko jak dla mnie mocno w [-----] dostaje buda bo niema ani grama gumy miedzy tym a buda, i jesli amor Ci dobije wszystko przenosci sie bezposrednio na bude, mam to u siebie i jest twardoo:)"
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 10 lip 2014, o 11:30

I nadal żadnej odpowiedzi na temat... :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości