Prosiłbym żeby się nie udzielały osoby z poradami w stylu "jedź na zbieżność, tam wiedzą ile to ustawią dobrze" bo nie w tym rzecz

Moderator: Moderator
pablomed napisał(a):Po wiejsku: zwykłe podkładki u dołu grubsze, fachowo - wyfrezować skośną płytkę pod czop i podfrezować czopy żeby nakrętki płasko leżały, a wymiar : napewno nikt nie poda jeśli nie podasz ET, a nawet przy znanym ET musisz to chyba zrobić doświadczalnie wstępnie próbując podkładek potem mierząc ich łączną grubość.
brzesiu napisał(a):Wlasnie ta myślałem ze będzie z tym przymierzania.
Znalazłem cos takiego ale cena z kosmosu jak za kawalek plastiku.
http://www.mapet-tuning.c...gk7g1co2rva2u60
Pytanie do osób które robiły negatyw z przodu albo ogólnie kombinowały coś z nie-seryjnymi kątami geometrii. Jakie ustawienia, ile przejeżdżone km na danym ustawieniu i komentarz jak się jeździło, jakieś pozytywne/negatywne zachowania w prowadzeniu itp. Generalnie chodzi mi o przód tylko.
Prosiłbym żeby się nie udzielały osoby z poradami w stylu "jedź na zbieżność, tam wiedzą ile to ustawią dobrze" bo nie w tym rzecz
Paweu napisał(a):Zawsze mnie ciekawiło jak jeździ się bez poduch mcphersona .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości