Jakie zawieszenie do golfa 3 wybrać

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jakie zawieszenie do golfa 3 wybrać

Postprzez Bergol » 29 sie 2012, o 00:08

Witam, mam pytanie do was forumowicze, jakie zawieszenie polecacie do golfa 3, zwykłe standardowe czy zawieszenie sportowe i jak sportowe to gwint czy zwykłe sportówki i dla czego takie zawieszenie polecacie a nie inne ;) Chcę się dowiedzieć coś o zawieszeniach jakie są plusy i minusy danego zawieszenia.
Avatar użytkownika
Bergol
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 03:10
Lokalizacja: Mikołów

Jakie zawieszenie do golfa 3 wybrać

 

Postprzez Opik » 29 sie 2012, o 00:18

zastępuje następne 20 wypowiedzi:

gwint i skręcony jak najniżej ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bergol » 29 sie 2012, o 19:28

Ok rozumiem polecasz gwint a możesz mi to uzasadnić dlaczego akurat tak?? I co z zimą?? jak będę miał tak nisko samochód to nie będę robić za pług?? Opisz mi dokładnie dlaczego akurat polecasz gwint i jakie są jego zalety i wady, i też jak to wygląda od strony innych części?? Bo słyszałem że często trzeba wymieniać tulejki, sworznie, wahacze itp.. Podobno raz na sezon trzeba wymieniać inne elementy zawieszenia, jak to dokładnie jest?? może mi to ktoś wszystko opisać/opowiedzieć?

Czekam na odp ;-)
Avatar użytkownika
Bergol
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 03:10
Lokalizacja: Mikołów

Postprzez garas1 » 29 sie 2012, o 20:13

Bergol To zależy co ty wolisz miękko ale za to wysoko lub twardo i nisko co za tym idzie samochód wygląda atrakcyjniej, lepiej się prowadzi. Ja osobiście śmigam na gwintowanym zawieszeniu nisko, a na zimę montuje standardowe amory i sprężyny.
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Karol B. » 29 sie 2012, o 20:17

garas1 napisał(a):na zimę montuje standardowe amory i sprężyny.


Geometrie też robisz później po każdej zmianie? Bo zastanawiam się nad takim rozwiązaniem w przyszłości u siebie...
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez garas1 » 29 sie 2012, o 20:22

Karol B. napisał(a):
garas1 napisał(a):na zimę montuje standardowe amory i sprężyny.


Geometrie też robisz później po każdej zmianie? Bo zastanawiam się nad takim rozwiązaniem w przyszłości u siebie...

Na zimę nie robię geometrii tylko na wiosnę bo szkoda letnich opon
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Karol B. » 29 sie 2012, o 20:26

garas1, Twoje rozwiązanie jest dość ciekawe z tą zmianą, tylko najgorsza jest robota z tym... :zdegustowany: Ale dzięki ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez garas1 » 29 sie 2012, o 20:28

max 1.5 godziny pracy :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Bergol » 29 sie 2012, o 23:37

No i tu jest problem bo nie chce mi się zmieniać zawieszenia na zimę... Jestem mechanikiem i dał bym sobie z tym radę bez problemu i geometrię też mogę sobie ustawić ale co sezon jak miał bym się tak z tym bawić to bym chyba na głowę dostał, uciążliwe to trochę ;/
Avatar użytkownika
Bergol
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 03:10
Lokalizacja: Mikołów

Postprzez bioly21 » 30 sie 2012, o 22:36

ja Ci powiem tam , mialem na przodzie wsadzony jakis kit -40 i jezdzilo sie na tym strasznie teraz przez wiosne i lato , zmienilem na oryginalne bilstainy i jest o niebo lepiej, moje okolice niestety bardzo dziurawe i jezdze po miescie wiec nie raz mam spotkania z kraweznikami , teraz mam wyzej auto co za tym idzie komfort jazdy wiekszy
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Bergol » 30 sie 2012, o 23:05

no ja też mieszkam w mieście, jak to wygląda w zimie? z tym niskim zawieszeniem?? Nie mam w planach jakoś super nisko go obniżać, 7-9 cm od ziemi, może nawet wyżej
Avatar użytkownika
Bergol
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 03:10
Lokalizacja: Mikołów

Postprzez PiJey88 » 31 sie 2012, o 09:36

SERIA:
plusy: miękko i komfortowo
minusy: wygląd

KIT (sprężyna sport + amor sport):
plusy: bardziej miękko niż na gwincie, lepszy wygląd niż na serii
minusy: przeważnie zbyt miękki tył, problemy z jazdą z kompletem osób, w zimę problem gdy auto za niskie, brak możliwości regulacji wysokości

GWINT:
plusy: możliwość regulacji wg upodobań, w zimę max do góry i nie ma problemów, sztywno, świetnie się jeździ w szybkich zakretach i łukach
minusy: twardo - nie ma komfortu na polskich drogach
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - goscinna.com



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości