Jakie zawieszenie wybrac do mojego golfa.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jakie zawieszenie wybrac do mojego golfa.

Postprzez wladcadusz » 26 maja 2014, o 19:40

Witam. Posiadam nowe zawieszenie TA Technix i jest po prostu zbyt twardo. Ja tam bym jeszcze wytrzymał, ale dziewczynie to "jabłuszka" chcą odpaść hehe. Kolega ma MTSa i wydaje mi się być miększy, nie wiem czy tak jest rzeczywiście bo u mnie mam mniejszy profil opony i wieksze cisnienie 2,8 bara.

Wiec pytanie nr 1- czy mts jest miekszy od ta technix

Kolejne pytanie- interesowało by mnie może coś z trochę wyższej półki i zastanawiam sie czy idzie dojsc do kompromisu- równie nisko jak teraz, jednak nie za miekko żeby nie tarło, ale bardziej komfortowo niz ta technix?

Wiec pytanko nr 2: czy np koni i ta technix skrecone do tej samej wysokosci, mogą mieć ten sam skok, a jednoczesnie Koni odczuwalnie lepszy komfort?

I ostatnie pytanko: sprawdzane na 2óch roznych gwintach- zarowno z przodu jak i z tyłu, żeby autko leżało równo, gwint z lewej nie równa sie temu z prawej (przy pomiarach różnica powiedzmy 1cm do dwóch). Dodam że sworznie, tuleje itd nie powybijane, z geometria wszystko OK- ponad 200km/h na autostradzie i nic sie nie dzieje.
wladcadusz
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 8 paź 2010, o 13:34
Lokalizacja: Chrzanów

Jakie zawieszenie wybrac do mojego golfa.

 

Postprzez Paweu » 27 maja 2014, o 13:52

wladcadusz napisał(a):iec pytanie nr 1- czy mts jest miekszy od ta technix


Tak. Mts na mts jest mniejszy beton.

wladcadusz napisał(a):Wiec pytanko nr 2: czy np koni i ta technix skrecone do tej samej wysokosci, mogą mieć ten sam skok, a jednoczesnie Koni odczuwalnie lepszy komfort?


Raczej nie ma co porównywać obu tych gwintów bo to niebo a ziemia. Ta jest budżetowym gwintem pozbawionym jakiejkolwiek kultury pracy.

wladcadusz napisał(a):I ostatnie pytanko: sprawdzane na 2óch roznych gwintach- zarowno z przodu jak i z tyłu, żeby autko leżało równo, gwint z lewej nie równa sie temu z prawej (przy pomiarach różnica powiedzmy 1cm do dwóch). Dodam że sworznie, tuleje itd nie powybijane, z geometria wszystko OK- ponad 200km/h na autostradzie i nic sie nie dzieje.


Może coś z budą jest nie tak? ;p

wladcadusz napisał(a):Kolejne pytanie- interesowało by mnie może coś z trochę wyższej półki i zastanawiam sie czy idzie dojsc do kompromisu- równie nisko jak teraz, jednak nie za miekko żeby nie tarło, ale bardziej komfortowo niz ta technix?


Warto też zainteresować się produktami firmy AP. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez wladcadusz » 27 maja 2014, o 14:23

Włąsnie zastanawiam sie nad MTS a AP. Nie jezdze za duzo, glownie spoty, i jak jest pogoda i mysle czy warto dokłądać do AP.
wladcadusz
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 8 paź 2010, o 13:34
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez Gesiu_15 » 27 maja 2014, o 14:32

MTS wystarczy ci w zupełności :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wladcadusz » 27 maja 2014, o 15:18

Jeszcze w przystepnej cenie widze firme V-MAX
wladcadusz
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 8 paź 2010, o 13:34
Lokalizacja: Chrzanów


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości