Już rozwiewam twoje wątpliwości, mianowicie:
1. stabilizator to taki grubszy podgięty pręt, po zdjęciu koła go zobaczysz jak na dłoni;
2. końcówki bedą umieszczone na jego dwóch koncach, czyli po lewej stronie auta i po prawej;
3. wygladają podobnie jak końcówki wahacza, też mają charakterystyczną ruchomą "gruszkę";
4. są mniejsze i bez trudu je zobaczysz;
5. wymiana... możesz wymienić je sam, ale musisz i tak ustawić po zabiegu geometrię kół;
6. więc polecam warsztat, chyba że sam zmienisz i pojedziesz na zbieżność;
7. cena: od 50zł / sztukę.
Myślę, że to wszystko, reasumując:
Wymiana średnio trudna, zważywszy na umiejscowienie i dostęp wody z piaskiem śruby mogą być toporne do odkręcenia, nie podgrzewaj nic acetylenem, bo łatwo odkręcisz, ale zniszczysz strukturę uzytych tam materiałów i staną się podatne na pęknięcia, czas wymiany do dwóch godzin przy browarku i bez pośpiechu
koszt umiarkowany, w warsztacie z robocizną i ustawieniem geometrii wyniesie kolejno ok:
100zł / komplet koncówek
70zł / robocizna
20-40zł / ustawienie geometrii
chyba że trafisz na warsztat, który od razu ustawi geometrię, to pewnie koszty ustawienia wliczą w cenę wymiany.
Pozdrawiam