Czas zamienić KIT na Gwint, a więc Który byście wybrali i polecili ? Tak żeby był w miare sztywno ale też nie za bardzo, tył może być sztyniejszy bo czesto jezdze w 4 osoby,
1. tuning art
2. MTS
3. TA
Czekam na wypowiedzi
Moderator: Moderator
saszelqq napisał(a):Ja bym brał najtańszy - Tuning Art. Ludzie chwalą, a różnicy między wymienionymi nie poczujesz, więc po co przepłacać
VfrymarW napisał(a):Jeśli to prawda to tak zrobię Ale poczekam na wypowiedzi innych użytkowników
Opik napisał(a):http://zawieszenia-sporto...=17:info-ogolne myślę że rozwieje wątpliwości
Paweu_mk3 napisał(a):za 1600 złociszy masz bodaj AP.
saszelqq napisał(a):Wg mnie nie opłaca się pakować większej gotówki w zawiechę
VfrymarW napisał(a):Niestety na taki cennik z wyższej półki na razie nie mogę sobie pozwolić
VfrymarW napisał(a):Z tego co wiem to tuning art to chyba to samo co TA a przynajmniej jest na jego homologacji ?
saszelqq napisał(a):Wg mnie nie opłaca się pakować większej gotówki w zawiechę, chyba, że ktoś śpi na kasie
VfrymarW napisał(a):Więc dlatego chciał bym się dowiedzieć który byście wy wybrali z tej 3
trollu napisał(a):Jednak jak czytam że amory wylewają się czasami po 5kkm to masakra jest jakaś. Jak auto wekendewe to ok ale jak furą do roboty mam zamiar dojeżdżać?
trollu napisał(a):No i nie wiem co myśleć o FK, niby trochę droższy od MTS czy TaT, niby trochę miększy (lepiej wybierający nierówności?) ale dalej chinol
Paweu_mk3 napisał(a):Skoro uskładałeś ok 800 zł na przyjmijmy że mts'a to da rade uskładać i następne 8 do sezonu jeszcze daleko...
Paweu_mk3 napisał(a):Wraz z gwintem zamów rozpórkę bo buda się będzie gieła niesamowicie...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 17 gości