który kit lepszy?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

który kit lepszy?

Postprzez ptaszek87 » 1 maja 2012, o 20:41

Panowie który kit lepszy do mk3 gt w benzynie na alusach 16 i oponki profil 45?

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 68332.html

czy

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 54844.html

Czy macie może jakies foto pogladowe jak duza przerwa jest między oponą a nadkolem przy takiej lekkiej glebie?

z góru dzieki za pomoc
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

który kit lepszy?

 

Postprzez PiJey88 » 1 maja 2012, o 21:35

dołóż do gwintu, kit zupełnie się nie opłaca, tył będzie taki miękki że jak wsiądą 2 osoby to koło sie schowa i będzie tarło, gwint nie jest dużo sztywniejszy
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ptaszek87 » 2 maja 2012, o 10:50

a opłaca się kupywać uzywany gwint? ponieważ mam ograniczenia finansowe a i nie wiem jak to z tym komfortem wyjdzie, bo jedni piszą ze gwint sie nie nadaje bo buda sie rozlatuje inni jeszcze cos innego tak wiec jestem w kropce

czy ten gwint ta technix tuning art na niebieskich sprezynach jest wart uwagi za ta cene czy to badziew?
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

Postprzez Karol B. » 3 maja 2012, o 09:59

ptaszek87 napisał(a):czy ten gwint ta technix tuning art na niebieskich sprezynach jest wart uwagi za ta cene czy to badziew?


Tu możesz też poczytać --> http://www.golf3.pl/topics14/gwint-tuni ... t41542.htm ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości