Który zestaw bardziej miękki?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Który zestaw bardziej miękki?

Postprzez PiJey88 » 29 paź 2008, o 22:31

Ma może ktoś doświadczenie który z zestawów jest bardziej miękki?
interesują mnie nowe kity do około 700zł, więc chodzi tu o firmy takie jak MTS Technik, GT Cupline itd
Nie chce nic twardego, więc odpada gwint, bardziej interesi mnie 40/35 lub 40/40
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Który zestaw bardziej miękki?

 

Postprzez brx » 30 paź 2008, o 00:05

To może pomoże Klik Klik
brx
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 12:49
Lokalizacja: Polska

Postprzez PiJey88 » 30 paź 2008, o 10:10

brx, dzieki za linki :ok: jak ktoś jeszcze coś wie to niech śmiało pisze :super:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adek19 » 30 paź 2008, o 16:25

PiJey88 ja bardziej bym polecał MTS technik niz te Gt cupline z opini sa duzo gorsze niz MTS niewiem jak na golfie ale kolega ma Vectrze kita MTS i nie jest az tak twardo dlamnie jak w sam raz :)
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez PiJey88 » 30 paź 2008, o 17:07

Adek19, a ty masz chyba gwint MTSa? jak się jeździ?, bardzo twardo?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 30 paź 2008, o 18:23

ja mialem do czynienia z tym zestawem cupra... krotko BETON!!! ale mi sie podobalo :hyhy:
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Adek19 » 30 paź 2008, o 20:38

PiJey88 napisał(a):Adek19, a ty masz chyba gwint MTSa? jak się jeździ?, bardzo twardo?


PiJey88 doładnie tak no nie jest tak twardo :) ale kit jest duzo miekszy niz gwint :-) i jezeli zamierzasz tyle obnizac to szkoda kaski na gwinta lepszy bedzie Kit
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez PiJey88 » 30 paź 2008, o 22:30

dobrze ze mam jeszcze czas do wiosny z zastanowieniem się, hehe
dzięki Adek19 za konkretną odpowiedź ;-)
czekam na opinnie innych :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czorny27- » 31 paź 2008, o 09:54

PiJey88, tak jak ci pislalem na gg jak masz gewinde i np.latasza na nastawie -40/-40 to bedziesz mial sztywno zawias mozna powiedziec twardo ale nie betonale jak go skrecisz na -50/-70 to juz masz wiecej kommfortu po prostu im nizej tym ''miekcej'' ;-) zaletw gewinde -mozliwosc regulacji nastawu o czym sam sie przekonalem juz nie raz zmianialem glebe przed kupnem sobie tlumaczylem co ja bede zmienial ale jednak sie przydaje i jak mozesz wydac kaske i ja masz to polecam gewinde ;-)
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości

cron