Lekka gleba GT, poprosze o fotki :)

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez darkkrk » 6 gru 2008, o 02:25

Dzięki MysieQ za opinie w moim kierunku :-) a co do sprężyn to udało mi się kupić po pieniądzach i miałem zamiar założyć do mojego poprzedniego mk2 lecz go sprzedałem wcześniej niż wziąłem się do obniżenia go :-P potem nabyłem to mk3 i sobie przypomniałem o nich i go posadziłem :-D a co Twojej opinij ze mam -40/-40 to się zgodzę bo też tak obstawiłem tylko muszę coś podziałać bo na felgach 7cali et 38 i oponach 195.50.15 targa mi gumę o ranty jak wsiądzie ktoś do tylu :mrgreen:
darkkrk
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 20:52
Lokalizacja: Krakow

 

Postprzez noname_conek » 6 gru 2008, o 02:30

dawaj go na glebę ;] da sie przyzwyczaić :D a tu masz jak mój stoi :D i uwierz ze w moich okolicach znajdzie sie kilku którzy maja jeszcze niżej ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez ksenonn » 6 gru 2008, o 10:01

mysle ze -40 to optymalne obnizenie na nasze drogi, przynajmniej dla mnie :)

teraz pytanie jakiej firmy kupic zawieszke, zeby bylo jak najbardziej komfortowo? :P
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez $kubi » 6 gru 2008, o 12:03

-40 OK ale teraz mi powiedzcie co będzie jak wezmę 4 osoby do samochodu? żeby nie okazało się że jak lekko zabuja wozem to tył będzie rył o asfalt albo koła o nadkole :/
oczywiście na 195/50/r15

ps. jaka jest różnica pomiędzy amorem gazowym a olejowym? które lepiej wybrać
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez strzeliniasty » 6 gru 2008, o 13:30

MysieQ napisał(a):Hello Panowie ;-)
, żeby ze 3 osoby wsiadły do autka i nie obcierało, dlatego planuje 15' 195/50 no i ta gleba, max 40/40 nie więcej..


ja ci powiem ze jak u mnie z tylu wsiada 2 osoby (lacznie w aucie 4) nic nie ociera a to dlatego ze z tylu jest mnijeszy profil
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez noname_conek » 6 gru 2008, o 13:39

stary jak kupisz nowy kit to nie ma prawa przy - 40 obcierać nawet jakbyś wsadził 6 osób do tyłu. a jakie firmy zeby był komfort : KONI KW ...
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez Elo » 26 gru 2008, o 13:17

Witam . a Sprężyny 40/40 na seryjnych amorkach i koła 195/40 r15 nie będzie nic trzeć przy obciążeniu?? Bo hokej to normalka że będzie rył
Avatar użytkownika
Elo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez $kubi » 26 gru 2008, o 13:33

Elo napisał(a):Witam . a Sprężyny 40/40 na seryjnych amorkach i koła 195/40 r15 nie będzie nic trzeć przy obciążeniu?? Bo hokej to normalka że będzie rył


ktoś pisał że takie obniżanie nie jest dobrym rozwiązaniem, tzn obniżające sprężyny na seryjne amory
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez DrSzpila » 26 gru 2008, o 14:53

$kubi, Oczywiście, ze nie jest dobra na seryjnych bo szybko padną najlepiej juz cały kit kupić
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez KrysteK_ » 26 gru 2008, o 19:08

Witam witam ;) Ja wlasnie tez zabieram sie za glebe mojego MK3 :D W planach mam 60/60 lub 60/40 ;> Co powiecie? Ktore rozwiazanie jest korzystniejsze ? Dla komfortu jazdy itd :> Ciagle mysle ktoy wariant wybrac, jednak nie umie sie wkoncu zdecydowac.. doradzcie cos ! :) Pozdrawiam!
KrysteK_
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 15:41
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez $kubi » 26 gru 2008, o 20:49

KrysteK_, ja znawcą nie jestem, ale zbieram sam info na ten temat. Jeśli nie możesz się zdecydować to najlepiej dać więcej i kupić gwintowane zawieszenie :D wtedy możesz kombinować i dobierać różne opcje żeby wybrać tą najlepszą ;) sam kupie gwint jak będe miał na tyle funduszy, a jak nie to zadowolę się 40/40 tak asekuracyjnie żeby hokeja nie wymieniać za często :-P
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez KrysteK_ » 26 gru 2008, o 20:56

Nie nie ..gwint do golfa to zle rozwiazanie ;) Duzo sie naczytalem, opinie innych wysluchiwalem tych co maja gwintowane w golfie ;) i odradzali ;/ Powiedz mi ..czy jak zalozysz gwint to bedzie ci sie chcialo obnizac/wyzej dawac? najlepiej stale obnizenie i git;) i przyzwyczaic sie do jednego obnizenia .. ;) bo np pomysl..obnizysz auto, urwiesz cos, i pozniej bedziesz dzwigal zeby nie urwac czegos wiecej? bezsensu..co do gwintu to ogolnie za twarde..ja mysle dokladnie nad 60/40 .. ciagle mi to po glowie chodzi, jednak mam dylemat tez prz 40/40 .. nie wiem kurde.. doradzcie cos panowie :D Pozdro ;)
KrysteK_
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 15:41
Lokalizacja: Pszczyna

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości