Lekkie obniżenie przodu.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Lekkie obniżenie przodu.

Postprzez 99szymon99 » 11 mar 2015, o 19:49

Witam. Jakiś czas temu wymieniłem z tyłu całe amory i szczerze mówiąc jak się tak z boku patrzy to widać że tył jest niżej niż przód. Z tyłu założyłem seryjne amory ale z 'twardym zawieszeniem' takie że no ciężko bujać góra-dół, poprzednio był taki miekki tył że latał już naciskając jedną ręką. Chodzi mi o obniżenie przodu żeby no chociaż w miare równo stał. Z przodu są miękkie amory bo też idzie nim bujać, chodzi mi o obniżenie no 2cm to byłbym już zadowolony. Ma ktoś może jakieś pomysły? Czytałem trochę o obcinaniu sprężyn i tak trochę zwątpiłem bo właśnie miałem zamiar uciąć ok. pół zwoja no i to mnie trochę zaskoczyło że o pół zwoja może takie coś się dziać że nawet to jest niebezpieczne. Z góry dzięki za jakieś propozycje najlepiej te tanie, no i jakieś opinie o tym obcinaniu sprężyn, najlepiej od tych którzy doświadczyli jazdy na obciętych przednich sprężynach o pół zwoja.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Lekkie obniżenie przodu.

 

Postprzez VolDan » 11 mar 2015, o 20:56

Moj kolega obcial seryjne o uwaga 2 zwoje i zyje ;)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 11 mar 2015, o 21:11

99szymon99, Jak bym podjechał na jakiś szrot w mieście i kupił sprężyny z wersji GT.Seryjne golfy w wersji Gt wychodziły 2 cm niższe od seri.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 11 mar 2015, o 22:01

Właśnie te tylne mam chyba od wersji gt bo tył trochę usiadł i jest o niebo trawdszy od poprzednich a przednie mam raczej od seryjnego bo jest wyższy i miększy i właśnie z powodu że jest wyższy chciałbym uciąć gdzieś o pół zwoja bo nie zależy mi na glebie tylko na tym żeby chociaż zrównał się z tyłem czyli ok. 2cm by mnie zadowoliły. Więc mówisz że to takie niebezpieczne nie będzie gdy utnę o pół zwoja z przodu? A jeśli chodzi o komfort, zmieni się coś no i czy gdy utnę o pół zwoja to jaka będzie twardość, taka sama, miększy czy twardszy?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 11 mar 2015, o 22:39

utnę o pół zwoja to jaka będzie twardość, taka sama, miększy czy twardszy?

To jest właśnie minus tej zabawy z cięciem, w twardości nie zmienia się nic i jak wjedziesz na hope to może ci tak dobić że plomby z zębów wypadną. Nie bez powodu sportowa sprężyna twardsza. Mowa tu o konkretnym skróceniu, pół zwoju to nie dużo i raczej nie powinno to przeszkadzać
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 11 mar 2015, o 22:51

Więc jeśli chodzi o bezpieczeństwo podczas jazdy, pół zwoju, gdy się utnie to nie będzie tak bardzo zagrażało bezpieczeństwu jazdy?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 12 mar 2015, o 17:22

99szymon99 napisał(a):Więc jeśli chodzi o bezpieczeństwo podczas jazdy, pół zwoju, gdy się utnie to nie będzie tak bardzo zagrażało bezpieczeństwu jazdy?


Raczej nie. Ale nie utwardzisz tym zawiasu. Dalej będzie bujać jak bujało.

Utnij i daj do jakiegoś ślusarza by ci to ładnie zaklepał.

Poszukałbyś sprężyn z gt bądź jakiś ta/mts na sam przód nie powinny być drogie.
Ostatnio edytowano 15 mar 2015, o 19:37 przez Paweu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez 99szymon99 » 12 mar 2015, o 21:19

Jestem tego świadom że się nie utwardzi, tak jak teraz jest spoko tylko zależy mi na tym żeby przód poszedł gdzieś o 2cm w dół i będę już zadowolony bo nie mam zamiaru robić gleby. Gleba to już na gwintach musi być.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 12 mar 2015, o 23:28

słuchaj ja CI tanio sprzedam 2 seryjne sprężyny ;P obetniesz i sobie sprawdzisz ;P ja mam w sumie 4 kpl mcphersony na przód to można rzeżbić ;P
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ssiiwwyyy » 15 mar 2015, o 13:19

ja mam sprężynki do golfiny z GT
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Opik » 15 mar 2015, o 19:35

99szymon99, to teraz sobie odpowiedz czy te 2cm ma być kosztem bezpieczeństwa, czy nie ;) Poszukaj sprężyn od GTI, będziesz miał minimalnie niżej, ewentualnie używane czy nawet nowe (to nie jest duży koszt) -30 MTS/TaTechnix. Będziesz miał i niżej, i bezpieczniej.

Zmieniając tylko przód na twardszy gdzie tył będzie serią zmieni się nieco charakterystyka, samochód stanie się mniej podsterowny, co też przyjemnie wpływa na jazdę
Ostatnio edytowano 15 mar 2015, o 19:37 przez Opik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - taniec towarzyski warszawa kurs



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości