Mcpherson w powietrzu i pływanie samochodu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Mcpherson w powietrzu i pływanie samochodu

Postprzez Chudy155a » 19 kwi 2015, o 19:20

Witam mam taki problem ostatnio zaczął pływać mi samochód przy 90km/h+ na drodze , wymieniłem sworznie bo okazało się że były już wybite ale teraz jest sytuacja taka że kierownica jest prosto a gdy nagle przyśpieszę kierownica robi sie po skosie mimo że nadal jadę prosto i czuć tak jak by amortyzator z prawej strony się pochylał w dodatku zauważyłem że mcpherson nie leży tylko jest w powietrzu co mam do wymiany pomocy ;//
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Mcpherson w powietrzu i pływanie samochodu

 

Postprzez Thorsten » 19 kwi 2015, o 19:28

Chudy155a napisał(a):nie leży tylko jest w powietrzu


przyznam Ci się że u mnie też tak jest. Auto prowadzi się dobrze. Najprawdopodobniej golfy już tak mają.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 19 kwi 2015, o 19:28

On nigdy nie będzie leżał, zawsze tam będzie minimalna szczelina po to aby całość mogła pracować

ale masz ewidentnie walnięte poduszki macphersona, prawa to już jest dramat bym powiedział
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 19 kwi 2015, o 19:32

Opik napisał(a):O prawa to już jest dramat bym powiedział


ja też bym sprawdził prawą poduszkę i łożysko bo nie ciekawie to wygląda :roll:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 19 kwi 2015, o 19:39

Najlepiej obie wymienić ? dodam jeszcze że auto miało strzał w prawe koło był wtedy wahacz z półosią do wymiany mogła zostać uszkodzona poduszka wtedy??
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Gesiu_15 » 19 kwi 2015, o 19:41

Chudy155a, wszystko możliwe , rozbierz sprawdź jak to wygląda .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 19 kwi 2015, o 19:45

Ok jutro zabieram się do pracy tylko muszę mieć taki klucz lub pneumatykę pożyczyć od kolegi;)
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Gesiu_15 » 19 kwi 2015, o 19:48

Chudy155a napisał(a):Ok jutro zabieram się do pracy tylko muszę mieć taki klucz lub pneumatykę pożyczyć od kolegi;)


możesz do wulkanizatora podjechać to ci popuści śruby lub klucz imbus i potem klucz 21 i też się odkręci :-)

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-am ... t70795.htm
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 19 kwi 2015, o 19:50

Gesiu_15 napisał(a):
Chudy155a napisał(a):Ok jutro zabieram się do pracy tylko muszę mieć taki klucz lub pneumatykę pożyczyć od kolegi;)


możesz do wulkanizatora podjechać to ci popuści śruby lub klucz imbus i potem klucz 21 i też się odkręci :-)

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-am ... t70795.htm


Ale kluz 21 musi być ten gięty ?? bo normalnym chyba nie da rady
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Gesiu_15 » 19 kwi 2015, o 19:53

Chudy155a napisał(a):
Ale kluz 21 musi być ten gięty ?? bo normalnym chyba nie da rady


tak inaczej tam nie podejdziesz .

Można zrobić też tak

Taka nasadka 21 co można założyć zwykły klucz i normalnie odkręcić a w środek wkładasz imbusa żeby amor się nie kręcił .

O coś takiego lata :

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 20 kwi 2015, o 02:55

Chudy155a napisał(a):Najlepiej obie wymienić ? dodam jeszcze że auto miało strzał w prawe koło był wtedy wahacz z półosią do wymiany mogła zostać uszkodzona poduszka wtedy??


nie najlepiej tylko koniecznie

i nie chcę straszyć ale skoro dostał strzała w prawe koło to mógł i kielich trochę oberwać, stąd taki dziwny kąt kolumny. Ale nie ma co panikować, wymień poduchy, jedź na pełną geometrię i się dowiesz co i jak :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 22 kwi 2015, o 20:52

śrube od góy odkrecisz gdy dasz nasadke i złapiesz żabką
w środek imbus i hejaa

Wymieniaj jak był strzał miałem podobnie i naprawde warto wymienic wiecej bo czesci nie są drogie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości