Mocny stuk w zawieszeniu przy ruszaniu oraz gwałtownym hamow

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 29 paź 2009, o 19:35

u mnie oznak poduchy byl taki jak rano go odpalalem bylo slychac stukanie metaliczne i lataly mi plastiki i zalozmy jak mialem np niskie obroty na 3 biegu ja wiem poznizej 2 tysi to jak dodawalem gazu jakby bude by mi chcialo rozwalic
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Karol B. » 29 paź 2009, o 19:53

Cos czuje ze u mnie poduchy walniete, tylko ze u mnie silnik nie drzy strasznie, ani w srodku nic sie nie dzieje na postoju, za to wlasnie jak jade czasem na mniejszych obrotach to buda telepie, drzy... :-?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Golfik1986 » 29 paź 2009, o 22:52

to pewnie ktoras z silnika masz w dupie a najlepiej wymieniac dwie i zainwestowac a jakas lepsza bo ja na poczatku kupilem za 25zl i pojechalem oddac bo bylo jeszcze gorzej wymienilem na FEBI polecam a najlepiej poszukac oryginalow nie wylechtanych
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Karol B. » 30 paź 2009, o 20:15

Hmm... A takie pytanie, da sie to jakos namacalnie sprawdzic ze te poduchy sa naprawde walniete? :zawstydzony: :-P
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Golfik1986 » 31 paź 2009, o 11:52

zaciagnij reczny ktos niech wrzuci bieg i rusza na recznym a ty patrz jak ci silnik pracuje czy nie dobija
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Karol B. » 31 paź 2009, o 19:49

Dobija? Tzn? Mocno drgnie? :niepewny:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Golfik1986 » 31 paź 2009, o 23:46

jakby sie obijal i drgal jak masz wywalone na pewno bedziesz to widzial
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez RONINN » 31 paź 2009, o 23:52

Powracam po wymianach .

Wymieniłem 3 poduszki oraz zauważyłem urwaną gumę na prawym przegubie i oczywiście został wymieniony na nowy troszkę mi to zajeło czasu oczywiście z pomocą mechanika koleśia . Mam pytanie , po wymianie poduszek drgania auta są bardzo mocne dosłownie wszystko trzeszczy w środku auta na niskich obrotach , bieg jałowy , poduszki marki FEBI , dokręcone bardzo mocno , czy poduszki potrzebują się ułożyć lub jakaś metoda na to istnieje ?

Co do stuków stuki są mniejsze ale nadal niestety występują teraz sie zmniejszyły na tyle że nie za każdym razem jak ostatnio mogę je wywołać i są zdecydowanie cichsze , silnik jest ciut wyżej w aucie z względu że stare poduszki były już zużyte , następnie w tygodniu powalczę chyba z wahaczami które były wymieniane na nowe 3 miesiące temu marka FEBI i to jedyna rzecz która może stukać według mnie bo już chyba wszystko sprawdziłem --- .nadal każda opinia bardzo mile widziana proszę o pomysły i przypomnę temat auto było na trzepakach które nie znalazły przyczyny stukania !!!!
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2009, o 00:11

jedz na reklamacje u ja zmienilem na febi mi sie dobrze sprawuje nie narzekam pod skrzynia mi wylala. nie slyszalem o ukladaniu chociaz moze sie nie znam mi odrazu po wymianie jak reka odjal a moze to nie wina poduszek a w jakim stanie byly stare?? a patrzales na wydech moze luzny i daje wibracje na cala bude

[ Dodano: 2009-10-31, 23:13 ]
diesel zawsze ma jakies tam wibracje wieksze od benzynki nie ktorzy twierdza ze nie walcza z tymi drganiami choc mi to meczylo ucho
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez RONINN » 3 lis 2009, o 01:58

Powrót po kolejnej diagnostyce

Po kolejnej diagnostyce , stwierdzenie takie , zawieszenie sprawne i w dobrym stanie . Ale to nie pomogło stuki nadal są !!!!

Mam pytanie bo niestety nie jestem mechanikiem z zawodu i za bardzo tego nie rozumiem , wymieniłem przegub przy kole od pasażera który odpowiada za stuki np. przy skręcaniu , przypomne że temat leci chodzi o STUK przy jeżdzie na wprost i przy hamowaniu stuk pojedynczy metaliczny , gdzieś znalazłem temat że przy jeżdzie na wprost może stukać przegub WEWNĘTRZNY gdzie on sie znajduje ? czy to chodzi o ten przy kole od strony kierowcy ?
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Postprzez Golfik1986 » 3 lis 2009, o 18:07

RONINN napisał(a):czy to chodzi o ten przy kole od strony kierowcy ?

tak widac go bardzo dobrze jest w szczelinie schowany
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Lampo » 4 lis 2009, o 09:32

hehe przeguby wewnętrzne to jest dopiero zabawa
ów przguby sa na końcu półośki i są przykrencane do skrzyni biegów
(przegub zew jest od strony koła
a wew. jest od strony skrzyni biegów)
wejdziesz pod samochód to zobaczysz
wewnętrzne przguby są bardziej upierdliwe przy wymianie od zew.
Jak będziesz je wymieniał to zobacz jak wyglada klin na półosce
zresztą jak wymieniałeś zewnetrzne to trzeba było zrobić to samo
czasami zdarzają się przypadki że klin jest wyrobiony i samoczynnie przeskakuje i słychac jest stuk (wtedy do wymiany masz półoś)
I powiem że to może być ta usterka!
Miałem podobną sytuacje przy 1,3 :wstyd: też stukało i też szuakłem
dopiero jak go zerwałem :hyhy: dowiedziałem się co jest nie tak :oops:

Powiem tak wykręć półośki i z jednej i z 2 strony rozbierz je z przegubów aby została "sama" półośka wyczyść jej kliny z syfu który się tam zebrał i sprawdź ich stan jeśli są powycierane to wywalaj półośkę na złom
(nie kupój tylko nowej bo kosztuje 1200zł za sztukę!!! a regenerowana 700zł/szt.)
poszukam zaraz linku co jak wyglada to go tu wkleje w razie co to pisz na moje gg
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości