hehe przeguby wewnętrzne to jest dopiero zabawa
ów przguby sa na końcu półośki i są przykrencane do skrzyni biegów
(przegub zew jest od strony koła
a wew. jest od strony skrzyni biegów)
wejdziesz pod samochód to zobaczysz
wewnętrzne przguby są bardziej upierdliwe przy wymianie od zew.
Jak będziesz je wymieniał to zobacz jak wyglada klin na półosce
zresztą jak wymieniałeś zewnetrzne to trzeba było zrobić to samo
czasami zdarzają się przypadki że klin jest wyrobiony i samoczynnie przeskakuje i słychac jest stuk (wtedy do wymiany masz półoś)
I powiem że to może być ta usterka!
Miałem podobną sytuacje przy 1,3
też stukało i też szuakłem
dopiero jak go zerwałem
dowiedziałem się co jest nie tak
Powiem tak wykręć półośki i z jednej i z 2 strony rozbierz je z przegubów aby została "sama" półośka wyczyść jej kliny z syfu który się tam zebrał i sprawdź ich stan jeśli są powycierane to wywalaj półośkę na złom
(nie kupój tylko nowej bo kosztuje 1200zł za sztukę!!! a regenerowana 700zł/szt.)
poszukam zaraz linku co jak wyglada to go tu wkleje w razie co to pisz na moje gg