przez RONINN » 10 lis 2009, o 20:15
Witam i dziękuję wszystkim za pomoc w udzieleniu się w temacie , usterka usunięta test 2 dni i ani jednego stuku czyli auto sprawne i po wymianie wielu elementów zawieszenia a problem był tak blisko lecz niezauważalny !
Problem > > > może komuś się to przyda . Do wahacza od strony kierowcy jest dokręcony sworzeń na 3 śruby , jedna z tych śrub była z naderwanym gwintem , wzrokowo z pod kanału nie było można tego zauważyć tym bardziej że nie wygladała na wykręconą ! luz występował przy dodaniu gazu lub przy hamowaniu przy czym potężny stuk a luz był naprawdę minimalny , tym bardziej że wahacze i sworznie są nowe ale mimo to zaraz po zamontowaniu puscił gwint została wymieniona śruba dodana nakrętka brak teraz jakiegoś luzu na czymś co wogle nie było widzialne więc radzę każdemu z podobny stukiem sprawdzić sworznie czy są mocno dokręcone , Ważne jest jednak że auto jest już w pełni sprawne i TEMAT OCZYWISCIE DO ZAMKNIĘCIA .