Negatyw

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Negatyw

Postprzez djmarius » 22 lut 2011, o 14:05

Panowie wie ktos moze jak uzyskac negatyw ?? z milą checia bym sobie zrobil tylko jak ?? jesli ma ktos jakis pomysl to piszcie :)
Avatar użytkownika
djmarius
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 16:04
Lokalizacja: Sieradz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Negatyw

 

Postprzez wydym1 » 22 lut 2011, o 14:11

Negatyw...licz się z tym że zapomnieć możesz o jeździe po deszczu i np powierzchniach malowanych jak pasy itp....Najprościej uzyskać go poprzez danie podkładki pod czopy....
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez radomiak » 22 lut 2011, o 14:34

djmarius napisał(a):Panowie wie ktos moze jak uzyskac negatyw ?? z milą checia bym sobie zrobil tylko jak


co to takiego ten negatyw na zawieszeniu wytlumaczcie prosze bo nie wiem co to jest i jak to dziala.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez cichy » 22 lut 2011, o 14:40

koła nie są pionowo tylka górą idą do wnętrza auta.
W sporcie ma znaczenie w przyczepności i zachowaniu fury w zakrętach, w cywilu...... only wygląd ;-)
Avatar użytkownika
cichy
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 07:16
Lokalizacja: LUBIN DLU

Postprzez mani51 » 22 lut 2011, o 14:49

cichy napisał(a):w cywilu...... only wygląd


i chyba szybsze zużycie bieżnika - przynajmniej u mnie tak było jak miałem za duży kąt pochylenia kół
i po deszczu to strach było jechać tak go nosiło. A ujawniło się to dopiero jak założyłem nowe opony bo dopóki był na starych "dotartych'' to jeździło się ok. Ale efekt taki że od wewnątrz opony łyse a od zewnątrz 5mm bieżnika.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez djmarius » 22 lut 2011, o 19:13

wydym1 napisał(a):Negatyw...licz się z tym że zapomnieć możesz o jeździe po deszczu i np powierzchniach malowanych jak pasy itp....Najprościej uzyskać go poprzez danie podkładki pod czopy....


Czopy ? mozesz dokladniej ? i jakie podkladki ?
Avatar użytkownika
djmarius
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 16:04
Lokalizacja: Sieradz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wydym1 » 22 lut 2011, o 19:36

najtaniej zwykłą podkładką ze sklepu za 10gr...Wielkość dobierasz do kąta negatywu jaki chcesz uzyskać...podkładasz je pod dolne śruby które mocują hamulce tarczowe lub Bębnowe do belki...Są cztery...Podkładasz tylko pod dwie na dole ale musisz jeszcze dobrze wyregulować żeby koło nie było krzywo..Tzn za bardzo do środka lub na zewnątrz.. Metoda prób i błędów...
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez K@mil » 22 lut 2011, o 19:36

Witam
Jesli ktos moze dokladnie napisac jak zrobic negatyw bede wdzieczny no i czy trzeba miec jakies specjalne opony felgi itp :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez wydym1 » 22 lut 2011, o 19:37

K@mil napisał(a):Witam
Jesli ktos moze dokladnie napisac jak zrobic negatyw bede wdzieczny no i czy trzeba miec jakies specjalne opony felgi itp :)


nie trzeba mieć specjalnych opon i felg,,,,napisałem wyżej jak to zrobić myślę że zrozumiale...Bo prościej to już tylko na rysunku :lol:
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez djmarius » 22 lut 2011, o 20:06

jaka kolwiek podkladke aluminiowa ?? no mysle wlasnie ze bedzie problem z regulacja... ale tak jak pisales metoda prob i bledow :P a wiec wiem co bede robil na poczatek sezonu :))
Avatar użytkownika
djmarius
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 16:04
Lokalizacja: Sieradz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 22 lut 2011, o 20:08

wydym1 napisał(a):Twoja wypowiedz nie jest związana z tematem tego wątku,,,,odp na pytanie które zadałeś.


dzieki za informacje ...

djmarius, bedziesz jezdzil z negatywem na codzien ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez djmarius » 22 lut 2011, o 22:56

mam pare opon do zajechania wiec nie widze problemu a u mnie w miescie bedzie to pierwsze auto z negatywem :D
Avatar użytkownika
djmarius
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 16:04
Lokalizacja: Sieradz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron