o ile niżej?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez GTI07 » 7 wrz 2009, o 13:56

Jaka mniej więcej jest cena tych pierwszych a jaka tych drugich?No i oczywiście jak tam z jakością?
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

 

Postprzez e2 » 7 wrz 2009, o 13:58

pierwsze około 1000-1400 euro, te drugie około 1000-1400 ale złotych ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GTI07 » 7 wrz 2009, o 14:02

Aha to wszystko wyjaśnia :-D .A jak tam wygląda jakość tych drugich?
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez e2 » 7 wrz 2009, o 14:06

na forum vwgolf.pl był o tym temat i ludzie raczej nie narzekają na nie, dlatego ja sam niedługo taki zestaw do siebie biorę (mts) i mam nadzieje, że się nie zawiodę ;).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 7 wrz 2009, o 17:51

Ja jestem bardzo zadowolony z gwintu nawet zrobiłem fotoporadę ;-) I jak to kolega mój powiedział nie jest jak na drewnianych kołach jest nissssko naprawdę... ale trzeba uważać na miskę olejową 3 razy już ją obtarłem.Zasada jest taka im niżej tym twardziej im wyżej tym bardziej komfortowo...ja wolę nisko ;-)

e2 napisał(a):dlatego ja sam niedługo taki zestaw do siebie biorę (mts) i mam nadzieje, że się nie zawiodę ;) .


Uwierz mi na słowo będziesz zadowolony :cisza:

[ Dodano: 2009-09-07, 17:55 ]
Poczytaj o MTSie ;-)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mts
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Stealth » 7 wrz 2009, o 18:28

Pascal napisał(a):Zasada jest taka im niżej tym twardziej im wyżej tym bardziej komfortowo

Tu jednak się nie zgodzę bo jest odwrotnie - im niżej tym bardziej komfortowo, a im wyżej tym bardziej betonowo że tak powiem. Chyba że nie o to Ci chodziło - może o komfort umysłu, bo jak auto wyżej to czujemy się bardziej komfortowo, że o żadną studzienkę ani tego typu rzeczy nie zawadzimy. Ale wyjaśnię - im niżej tym większy skok sprężyny a tym samym ma ona większy zakres tłumienia, a jak dasz wyżej to sprężyny masz bardziej ściśnięte co tym samym sprawia że ma mniejszy skok, a tym samym mniejszy zakres tłumienia.
Sam mam gwint MTS założony w marcu i nie mogę narzekać - mam nisko ale jak dla mnie jest wystarczająco "komfortowo" - wiadomo, że do serii nie ma co porównywać ale w sumie nie można.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Procent » 7 wrz 2009, o 19:03

Ja na wiosnę będę auto opuszczał o jakieś 30-35 mm. Niżej nie bo będę miał normalne amorki, a poza tym nie widzę potrzeby opuszczania aż taki nisko auta. Jeżeli robiłbym auto z naciskiem pod German jak kolega PAscal to napewno bym się pokusił. Pozdrawiam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GTI07 » 7 wrz 2009, o 22:36

Ja chyba przystanę na-60 :-D Bo szkoda mi michy,a na polskich"równych"drogach to podejrzewam że bym do pracy nawet nie dojechał a co najmniej to3razy michę przytarł :-x
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez Pascal » 8 wrz 2009, o 05:18

Stealth napisał(a):Tu jednak się nie zgodzę bo jest odwrotnie - im niżej tym bardziej komfortowo, a im wyżej tym bardziej betonowo że tak powiem


Heh ale napisałem sorksik GTI07 pisałem na szybko przed wyjazdem do pracy i dlatego...Kolega Stealth ma w zupełności racje...to chciałem napisać...ale jedno jest pewno jeżdżąc na gwincie MTS będziesz zadowolony i tu mi sie przypominają słowa ludzi którzy widzieli moje MK3 przed założeniem gwintu i po jego założeniu :lol: Naprawdę warto było poswięcic ten 1000zł... :super:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 35 gości

cron