-80 to będziesz miał jak na szpilkach, martwiąc się, że rozwalisz miskę olejową. -60 będzie rozsądniejszym wyborem, no ewentualnie gwint i masz regulację
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
do -60 nie powinno być bo felga widać, że seryjna. Ja mam -40 przy pełnym załadunku + 2 osoby z tyłu nic się nie działo. Jak masz et seryjnej felgi to bez strachu powinno być .
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
nie powino być problemu, ludzie tu jeżdżą na -60 i nie narzekają
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
myślę, że to będzie dobra odpowiedź co się dzieje z za niskim autem
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
Na -60 nie bedziesz miał problemów...jesli chcesz nizej to gwint i tylko lansik po miescie na prostej drodze do codziennej jazdy nie nadaje sie -80 ... Uwierz mi juz to przechodziłem...
najlepiej to koni/H&R/bilstein, ale ponieważ kwota zaporowa to zostaje Fk lub najtańszy mts-technik
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”