obniżenie golfa mk 3 pomocy

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

obniżenie golfa mk 3 pomocy

Postprzez kox19 » 4 lip 2012, o 23:18

witam.

1.panowie chce obniżyć swoja trójeczkę mam 14 stalówki założone z oponami 185/75 i nie wiem ile mogę go obniżyć aby nic nie tarło itd, chciałbym posadzić go 60/40 ale czy da rade bez problemu?
2. czy jak kupuje zestaw na allegro sport zawiechy amory+sprężyny sportowe to muszę kupować jakieś osłony ? jeśli tak to jakie i gdzie najlepiej?

Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
kox19
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 14:29
Lokalizacja: Rybnik

obniżenie golfa mk 3 pomocy

 

Postprzez rafal9119 » 5 lip 2012, o 07:19

co masz kupywac za pare stów kit to lepiej dołuż i bedzie gwint i bedziesz mogł regulowac i nie martwic sie o tarcie
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez kox19 » 5 lip 2012, o 09:35

ale ja chce kit i dlatego pytam
kox19
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 14:29
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Paweu » 5 lip 2012, o 11:00

2. czy jak kupuje zestaw na allegro sport zawiechy amory+sprężyny sportowe to muszę kupować jakieś osłony ? jeśli tak to jakie i gdzie najlepiej?


hem. gdybyś kupował gwint to odboje i osłony masz w komplecie... z kitem chyba tak nie jest.

rafal9119 napisał(a):co masz kupywac za pare stów kit to lepiej dołuż i bedzie gwint i bedziesz mogł regulowac i nie martwic sie o tarcie


Dokładnie. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez patrolfak » 5 lip 2012, o 12:00

Paweu_mk3 napisał(a):hem. gdybyś kupował gwint to odboje i osłony masz w komplecie... z kitem chyba tak nie jest.


Ja kupiłem gwint i większość musiałem przekładać ze starej zawiechy bo w nowym gwincie od mapeta nie było osłon odboi itd.
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Paweu » 5 lip 2012, o 12:05

patrolfak napisał(a):Ja kupiłem gwint i większość musiałem przekładać ze starej zawiechy bo w nowym gwincie od mapeta nie było osłon odboi itd.


To jakaś dziwna partia musiała być.. Ja też u Mapeta zamawiałem gwint Ta i były i osłony i odboje. A ze starej zawiechy przełożyłem tylko te duperelki do mocowania przewodu hamulcowego i przewodu czujnika Abs'u.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kox19 » 5 lip 2012, o 13:08

czyli oslony musze dokupic, czy moga byc z ori zawieszenia ? na sportowe podejdzie? dzis kupilem nowe opony na stalowki 165/70 r14 czy bedzie co kolwiek tarlo na 60/40? prosze nie pisac o gwincie bo interesuje mnie tylko i wylacznie kit :)
kox19
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 14:29
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez patrolfak » 5 lip 2012, o 13:21

profil 70 ? :wstyd: nic ci nie powinno trzeć
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 5 lip 2012, o 14:03

dlaczego taka dziwna opona?
Jeśli standardowe stalówki VW to nie powinno nic trzeć, chyba że w jakiś dziwnych okolicznościach (dobite zawieszenie + skręt w opór, itp)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kox19 » 5 lip 2012, o 19:38

ok dzieki za pomoc teraz szukam kogos kto mi to przeciepie za hajs :) jak cos pw
kox19
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 14:29
Lokalizacja: Rybnik


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron