Obniżenie wersji GT

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Obniżenie wersji GT

Postprzez siti07 » 12 mar 2009, o 00:45

Witam. Kupiłem niedawno golfa gt 1.9tdi. Mam takie pytanko bo przód auta jest dość niski a tył według mnie za wysoko, więc jak by mógł mi ktoś napisać czy wersja gt różniła się od normalnej bo może poprzedni właściciel do tyłu założył ze zwykłej wersji i dlatego tył jest wyższy... Może zna ktoś dokładne dane jak wysoko ma być samochód nad ziemia, albo jaka ma być długość sprężyn po wyciągnięciu. Mam jeszcze takie pytanko bo kupiłem okazyjnie sprężyny firmy super sport które podobno obniżają 5-6cm i nie wiem czy do normalnych amortyzatorów mogę założyć, czy to nie będzie przeszkadzało? Oczywiście to jest na chwilę dopóki nie będę miał funduszy na sportowe amortyzatory. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Obniżenie wersji GT

 

Postprzez Stealth » 12 mar 2009, o 08:52

Sprężyny w wersji GT są wzmocnione, czyli grubsze/twardsze i jak się orientuję, to są niższe o -20 od seryjnych sprężyn. W Twoim przypadku możliwe, że masz z przodu założone sprężyny obniżające, a z tyłu są zwykłe.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez e2 » 12 mar 2009, o 09:01

Do seryjnych amorków absolutny max to -40. Większe obniżenie wymaga krótszych amorków :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez siti07 » 12 mar 2009, o 23:56

Witam. W takim razie wstrzymam się ze sprężynami i jak kupię twardsze o skróconym skoku pracy to wtedy założę sprężyny. A co do tych oryginalnych sprężyn to może wie ktoś jaka jest wysokość sprężyny i jaka grubość druta w wersji gt żebym mógł sobie porównać z moimi, a i jeszcze chciałem się zapytać o amortyzatory w wersji gt czy były niższe twardsze od standardowego golfa? Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez arq » 14 mar 2009, o 22:36

Witam wszyskich.
Równiez posiadam wersje gt, tyle że moja sterczy jak woz drabiniasty :zalamany: planuje wymienić amortyzatory wraz ze sprężynami o jakieś -30. Zastanawiałem sie nad gazowymi amortyzatorami KAYAB lub BILSTEIN + sprezyny H&R. Czy ktos porusza sie na takim wlasnie zestawie? Jak te elementy wspolpracuja ze soba?
arq
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez ksenonn » 15 mar 2009, o 10:17

wersja GT ma normalna zawieszke czyli tarpaniasta (sam mam GT)

wersja GTI ma -20

obstawiam, ze przod masz zmieniony a tyl seria
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez strzeliniasty » 15 mar 2009, o 11:58

ja mam amorki MONROE SENSATRACK gazowe i sprezyny -40/-40 zapraszam na moj profil zobaczysz jak autko stoi
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez arq » 15 mar 2009, o 12:44

no no Strzeliniasty -40 a ile radości :-) jak sie nim jezdzi ? duzo twardszy jest w zakretach?
arq
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez strzeliniasty » 15 mar 2009, o 21:56

arq, powiem ci tak zwykle amory monroe gazowe + sprezyny -40 + felgi 16'' jak dla mnie mniodzio fakt jest twardszy ale nie ma tragedii
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez arq » 18 mar 2009, o 19:16

strzeliniasty dzięki za poradę. Chyba zrobię jak ty zwykłe gazowe amory i progresywna sprężyna.. zawsze można wrócić do standardowej :)
arq
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez $kubi » 16 kwi 2009, o 13:57

szukam potwierdzenia że sprężyny od GTI są krótsze niż w GT, jest ktoś 100% pewien??
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez falla_x » 18 kwi 2009, o 20:58

$kubi napisał(a):szukam potwierdzenia że sprężyny od GTI są krótsze niż w GT, jest ktoś 100% pewien??


oczywiscie ze sa obnizaja -20mm a gt -10mm a co nei ktorzy mowia ze gt ma seryjny zawias jak CL ale sprawdzalem swoje auto przy zwyklej CL,ce i faktycznie nizej o jakies -10mm
golf sprzedany nowe auto B5 http://www.golf3.pl/topics2/-special-gt-by-falla_x-vt16255.htm
----------------------------------------

Obrazek
Avatar użytkownika
falla_x
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 23:38
Lokalizacja: Łowicz

Następna strona

- - - https://www.extramagazynyenergii.pl/slask/



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości