Obniżony zawias w zimie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Obniżony zawias w zimie

Postprzez sebadure » 31 paź 2013, o 12:41

Panowie mam nadzieje, że mi wybaczycie, ale temat dotyczy nie golfa 3 a leona top sporta. Jeden koncern i najlepsze forum na jakie trafiłem to myślę, że mi odpuścicie :-P
Wracając do tematu mam w tym leonie sprężyny -40 i nie wiem jak to może w zimie jeździć czy będzie bardzo ocierał czy nigdzie nie wjadę itp bo już sam nie wiem :-(
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Obniżony zawias w zimie

 

Postprzez AdiK__ » 31 paź 2013, o 14:15

Myślę że -40 w niczym nie będzie przeszkadzać ;) podstawa to dobre opony :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 31 paź 2013, o 18:48

Ja jeżdżę na -40. tam gdzie drogi są nieodśnieżone to odśnieżałem dokładką.
Ostatniej zimy dojechałem prawie wszędzie. Z wyjątkiem dróg nie odśnieżonych i tam gdzie nawiewał śnieg z pól na nie. Trzeba mierzyć siły na zamiary.

Tam gdzie wszystko jest odśnieżone jazda jest bez problemu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sebadure » 31 paź 2013, o 20:12

Bardzo przycieracie spodem samochodu czy da się ogarnąć ?
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Opik » 31 paź 2013, o 20:31

w Golfie najpierw przytrzesz dokładką, później wahaczami, miską olejową a dopiero na końcu podłogą, więc nie :P (zakładając że jest równo a nie koleiny)

ja tam na -40 przejeździłem dwie zimy i było bez problemu, teraz gwintu też jakoś specjalnie w górę kręcić nie będę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 31 paź 2013, o 20:45

To czy najpierw micha lub wachacz to zalezy juz od silnika :-P
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez deusiwo » 31 paź 2013, o 20:57

jeszcze możesz kolankiem z wydechu przydrzeć bo w którymś silniku chyba szło pod michą tak mi sie coś zdaje? :-P
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 31 paź 2013, o 20:59

a dobrze Ci sie zdaje. Poczciwe 1.4 i 1.6 tak maja. Sam kiedys cudujac stuknalem nim o kraweznik.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez AdiK__ » 31 paź 2013, o 23:51

Akurat porównanie mis w mk3 i leonie jest conajmniej nie na miejscu bo w tym drugim jest aluminiowa i sporo niżej ;p
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez krzysiogol » 12 lis 2013, o 00:21

deusiwo napisał(a):jeszcze możesz kolankiem z wydechu przydrzeć bo w którymś silniku chyba szło pod michą tak mi sie coś zdaje? :-P


W 1,6 gt oznaczenie AFt często przycierałem mocowaniem tłumika znajdującym się tuż za katem co prowadziło do urywania sie śrub mocujących.
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości