Pekniete sprezyny - gwinyt.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Pekniete sprezyny - gwinyt.

Postprzez doubi » 13 lis 2012, o 16:48

Ostatnio zauwazylem przykry widok w moim golfie :( . Dokdlanie chodzi osprezyne , nie wiem jak ja nazwac "centrujaca"? strzelila . Mam teraz problem, bo nie mam pojecia jakiej firmy mam te zawieszenie i jakie sprzezyny kupic :(. Moze ktos by zaproponowal jakies z allegro albo co z tym zrobic :(.

dokladnie chodzi o te sprzezyny
http://zapodaj.net/4b0aaa2eae761.jpg.html
Avatar użytkownika
doubi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:46
Lokalizacja: Gliwice

Pekniete sprezyny - gwinyt.

 

Postprzez robert19kor » 13 lis 2012, o 18:07

helperów nie potrzebujesz, możesz je całkiem wywalić kolego :-D
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez doubi » 13 lis 2012, o 18:58

A co wiaze sie z tym ze ich nie bd ? do czegos musza byc :))
Avatar użytkownika
doubi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:46
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Paweu » 13 lis 2012, o 20:50

doubi napisał(a):A co wiaze sie z tym ze ich nie bd ? do czegos musza byc )


Będzie 'mocniejszy' beton... wręcz powiedziałbym że zbrojony. :-D
Sztywniej będzie i niżej będziesz mógł go skręcić... :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez doubi » 14 lis 2012, o 10:50

No wlasnie jeszcze twardsze, ja juz sie czuje jakbym jechal na taborecie :P. A glebe jest wystarczajaco niska, tak ze ledwo co przez prog przejezdzam . Wiec jednak wolal bym zainwestowac w nie :). Tylko dalej nie wiem co i jak :(
Avatar użytkownika
doubi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:46
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez PiJey88 » 14 lis 2012, o 12:07

ich zadanie to utrzymanie gwintu gdy auto podnoszone jest w górę, aby główna sprężyna nie latała luźno, jak auto stoi na ziemi to one i tak są na maxa ściśnięte, ich brak ma tylko to do siebie że niżej sadzasz auto i problem jest przy podnoszeniu auta podnośnikiem/lewarkiem, bo sprężyna lata luźno i trzeba ją dobrze ustawić przed opuszczeniem, w czasie jazdy na wybojach tez może się przesuwać, więc lepiej jak one jednak są
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości