Po wymianie amortyzatorów problem z kątami

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Po wymianie amortyzatorów problem z kątami

Postprzez e2 » 27 wrz 2009, o 19:17

witam,
wstawiłem do auta amorki mts (komplet) o skróconym skoku i zaczął się problem i to spory, kąty koła są przestawione, góra schodzi bardziej do środka auta na oponie i słychać wyraźne bicie koła o (prawdopodobnie) amortyzator. Powiedziano mi, że tak się zdarza i trzeba dokupić dystanse (10mm), które ten efekt zniwelują. Po prostu niby koło jest za blisko amorka i dlatego. Pytam czy to prawda, czy ktoś mnie robi w c***a i da się je tak wyregulować by wszystko było ok. Błagam pomóżcie bo pojadę ich pozabijać, a nie chcę wydawać kasy na dystanse bez potrzeby.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Po wymianie amortyzatorów problem z kątami

 

Postprzez Mazz » 27 wrz 2009, o 19:33

Według mnie coś cie najebują całkiem możliwe że źle ustawili zbieżność co jest częstą przyczyną gdyż nie mają odpowiedniego sprzętu do obniżonych aut ,też miałem podobny problem tyle że mi nic nie tarło dopiero w 3 warsztacie mieli sprzęt żeby mi ustawić zbieżność , zresztą widziałeś żeby ktoś na forum montował dystanse po wymianie amorów?
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez oizo » 27 wrz 2009, o 19:39

robia cie w wala bo nie chcialo sie im katow porzadnie ustawic
oizo
 

Postprzez e2 » 27 wrz 2009, o 19:39

no i właśnie to mi nie pasowało, bo to dla mnie było przesadą. Czyli jutro jadę ich opie*dolić porządnie i powiedzieć by to dobrze zrobili!
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krisk82 » 18 paź 2009, o 20:30

Ja mam takie pytanie.Czy po wymianie amortyzatorów (przód) trzeba ustawic pózniej zbiezność??
krisk82
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 10:48
Lokalizacja: Działdowo

Postprzez Repsol » 18 paź 2009, o 21:04

krisk82, tak musisz ustawiać, a przynajmniej udać się na jej sprawdzenie (tzn. kąty+zbieżność)
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez SYLWEEQ79 » 18 paź 2009, o 21:28

e2, jeśli kąt są z.....ne i nie mogą ich ustawić to wystarczy zrobić tzw. fasolke w uchwycie amortyzatora zrobić Katy i po sprawie. a te dystansy to niech sobie je wsadzą.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości