po wymianie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

po wymianie

Postprzez strzeliniasty » 2 lut 2009, o 22:15

witam


w przyszlym tygodniu stawiam swojego furacza do warsztatu na wymiene przednich amorkow, drazka kierowniczego lewego oraz koncowek.
wiem ze po tej operacji musze jechac na ustawienie zbieznosci.

czy procz zbieznosci trza cos jeszcze ustawiac??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

po wymianie

 

Postprzez kriss85 » 2 lut 2009, o 23:59

Ja ostatnio zmieniałem sprężyny i po tym poza zbieżniścią miałem robione ustawianie kątów pochylenia koła( czy jakoś tak :-P ) więc u ciebie pewnie będzie to samo.
Avatar użytkownika
kriss85
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 18:46
Lokalizacja: KMY ok. Myślenic

Postprzez strzeliniasty » 3 lut 2009, o 21:04

pytam sie bo ponoc McPherson nie ma regulacji konta nachylenia hmmmmmm stad moje zapytanie bo nie chce byc jak to sie mowi nabity w butelke :zakrecony:
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez mario100 » 3 lut 2009, o 21:56

witam! w Golfie ustawia sie pochylenie konta kola,to sa sruby na dole mocowania amortyzatora.
mario100
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 17:50
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Golfik1986 » 3 lut 2009, o 22:11

ja tesh po kupnie wymienialem koncowki drazki mechanior mowil ze pewnie bedzie zbieznosc i geometria. ale pojechalem na diagnostyke i sie okazalo ze sama zbieznosc a geometria sie nie przestawila.
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mario100 » 3 lut 2009, o 22:34

jesli nie rusza sie amorkow to z geometria nic sie nie dzieje
mario100
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 17:50
Lokalizacja: Lublin

Postprzez strzeliniasty » 3 lut 2009, o 22:35

ale ja stawiam autko na wymiane amorkow z przodu czyli geometria i zbieznosc??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Andersenvw3 » 5 lut 2009, o 19:06

musisz sobie na pewno ustawić zbieżność a co do kątów to oni powinni ci powiedzieć czy trzeba je robić koszt takiej przyjemności to ok 100zl wiem bo miałem to samo
Andersenvw3
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 22:59
Lokalizacja: Bialogard

Postprzez Hemi » 5 lut 2009, o 19:15

po wymianie amorów trzeba zrobić kąty pochylenia kół... przerabiałem to w listopadzie '08 przy wymianie zawiechy z -40/-40 na fabryczną
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez strzeliniasty » 5 lut 2009, o 21:54

dzisiaj sie dowiadywalem w mk3 jest ustawienie kata i zbieznosc koszt 80zl/kolo tak wiec juz wiadomo co trza zrobic.

mam jedynie problem z odbjami nie wiem jakie zalozyc bo jest tego kilka rodzajow.
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez opolanin » 7 lut 2009, o 21:44

strzeliniasty, dopilnuj ich żeby dokręcili Ci końcówki drążka, sam sprawdz, bo "zapominają" i za tydzień jedziesz znowu na regulację i niech ustawią kierę prosto
opolanin
 


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości