Podwyższenie golfa III

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Podwyższenie golfa III

Postprzez fatijoe » 22 cze 2013, o 15:35

Witam, wybieram się na urlop ze Śląska na Mazury a golfinka obniżona na kicie -60 a chciałbym ją podnieść na właśnie tą trasę nie zmieniając sprężyn tył mam regulowany skok więc nie ma problemu ale z przodem jest gorzej bo a ni regulacji a ni nic czy da się to jakoś ominąć nie zmieniając na serie? Słyszałem o gumach wkręcanych w zwoje ale ponoć nie dużo to podnosi. Co prawda do wyjazdu zostało dwa tygodnie ale trzeba pomału szykować wozidło.
fatijoe
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 23:42
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Podwyższenie golfa III

 

Postprzez manus2008 » 23 cze 2013, o 09:08

te gumy co sie daje w zwoje to dzwigna ci auto moze o jakis 1cm to max;/

raczej tylko wymiana spręzyn
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez fatijoe » 23 cze 2013, o 09:46

No to trzeba raczej będzie dać serię sprężyny, chyba że wkręcić gumy dać ori wąską dokładkę i pomału śmigać, najgorzej to właśnie tam na miejscu się poruszać bo tam to dziury straszne raczej wachaczem to nie zdarza mi się szurać chyba że gdzieś na podjeździe gorzej z dokładką a jej szkoda :)
fatijoe
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 23:42
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postprzez Opik » 23 cze 2013, o 10:57

odpuść sobie te gumy bo to kasztan nad kasztany, sprężyna ma taką a nie inną konstrukcję i właśnie dzięki temu pracuje jak powinna. Wsadzając gumę pomiędzy dwa zwoje wyłączasz je z pracy a reszta sprężyny pracuje nie tak jak powinna, co przy zmęczonych sprężynach albo wjeździe w większy dół (a czasem samo z siebie) czasami powoduje pęknięcie sprężyny. O ile przy jeździe po parkingu nie jest to groźne, to podczas szybszej jazdy bym nie chciał ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 23 cze 2013, o 13:05

a ja tam jezdzilem ubiegly sezon na takich gumciach i nic sie nie stalo nikomu ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez maximus_spi » 23 cze 2013, o 14:19

fatijoe napisał(a):No to trzeba raczej będzie dać serię sprężyny, chyba że wkręcić gumy dać ori wąską dokładkę i pomału śmigać, najgorzej to właśnie tam na miejscu się poruszać bo tam to dziury straszne raczej wachaczem to nie zdarza mi się szurać chyba że gdzieś na podjeździe gorzej z dokładką a jej szkoda :)


jesli elementem zawieszenia tam nie szurasz to po co ruszac sprezyny?? jedz calkiem bez dokladki i tyle jesli tylko o nią chodzi,fakt golf brzydko wygląda ale co tam pare dni czy tygodni jakoś wytrzymasz :-P
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fatijoe » 24 cze 2013, o 00:27

Jeżdżąc po rejonie Żory Jastrzębie Zdrój Rybnik zdarza mi się szurnąć wachaczem ale z tego co wiem tam na mazurach to drogi nie za ciekawe ale jednak to 500 km ponad z Żor. Hmm zobaczy się, założę ori wąską i pojadę tak :) A tak nawiasem pisząc jakiś spocik w rejonie Żegot się szykuje 15-25 Lipiec chętnie się zjawię i pooglądam tamtejsze cuda :)
fatijoe
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 23:42
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości