pojedyńczy stuk przy skręcaniu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

pojedyńczy stuk przy skręcaniu

Postprzez killah » 21 sie 2011, o 18:12

Hej

Z prawej strony auta przy max skręcie (głównie w lewo) słychać pojedyńczy - czasem 2 stuki - stuk. Początkowo myślałem że to przegub zewnętrzny ale niestety to nie to bo dzisiaj został zmieniony i nadal stuka.

Co to może być?

Powiem jeszcze tak : To pukanie zaczęło się po wymianie hamulców na większe a co za tym idzie zmiana była zwrotnic. Więc odkręcane pare rzeczy było. Może pod tym kątem zasugerujecie mi ewentualne rzeczy które mogły się popsuć lub popsuł je mechanik..
killah
 

pojedyńczy stuk przy skręcaniu

 

Postprzez gregorek35 » 21 sie 2011, o 23:43

Sprawdź sprężynę amortyzatora, czy nie pękła?
Avatar użytkownika
gregorek35
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 maja 2009, o 00:30
Lokalizacja: Będzin

Postprzez killah » 22 sie 2011, o 10:01

gregorek35 napisał(a):Sprawdź sprężynę amortyzatora, czy nie pękła?


hehe

oczywiście że są całe.
killah
 

Postprzez AdiK__ » 22 sie 2011, o 16:33

a górne mocowania? :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 22 sie 2011, o 19:57

AdiK__ napisał(a):a górne mocowania? :)
wymieniane wraz z założeniem gwintu.
Wg mnie taki stuk to może być z powodu pękniętej lub braku sprężynki, która znajduje się w mechanizmie różnicowym. Jest ona do wyjęcia po odkręceniu przegubu wewnętrznego i odkręceniu flanszy, do której jest przykręcany przegub. Ta sprężynka powoduje to, że półosie są cały czas parte do zewnątrz - jak wiadomo półoś pracuje góra-dół, tak więc też musi pracować wzdłużnie w skrzyni - po to jest ta sprężynka.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez AdiK__ » 22 sie 2011, o 21:27

prezesik25, mogły się poluzowac lub też "skończyło" się w nich łożysko to daje właśnie takie objawy jak pisał killah. Dokręć je ponownie i zobacz wg mnie to będzie to
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 23 sie 2011, o 16:22

a stuka na postou jak zkrecasz?

lewarek i do góry cały przud i skrecaj
a jak nie tobedzienapęd
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez killah » 23 sie 2011, o 21:38

k-m-r1 napisał(a):a stuka na postou jak zkrecasz?

lewarek i do góry cały przud i skrecaj
a jak nie tobedzienapęd


jak będzie stukać na podniesionym to coś z gumą a jak nie będzie to napęd. Sorry ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem.
killah
 


- - - Moto-Fascynacja.pl



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron