POMOCY GOLF 3 zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

POMOCY GOLF 3 zawieszenie

Postprzez kacper1203 » 11 lut 2011, o 02:07

Witam posiadam Golfa III, 1,6 Benzyna-Gaz, 1993 rok, 75 km, potrzebuje porady w sprawie naprawy mojego auta. Jest moim pierwszym samochodem i chciałbym żeby działał w 100 procentach. Opisze wszystkie rzeczy które mnie niepokoją:
Przód:
Wymieniałem końcówki drążków, oczywiście od razu ustawiłem zbieżność, po wymianie zauważyłem że auto na drodze przy większej prędkości zachowuje się dziwnie tzn. co jakiś czas lekko skręca jakby droga była ślizga.
Tył:
Podczas jazdy strasznie buja tyłem samochodu w górę i w dół jakby sprężyny albo amortyzatory były zużyte. słychać stukanie, ocieranie, zgrzyty, a ostatnio pojawił się dźwięk raz na jakiś czas stuknięcie metalu o metal.
Moja prośba jest taka jeżeli ktoś by mógł napisać co trzeba wymienić byłbym wdzięczny.
kacper1203
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 09:24
Lokalizacja: olsztyn

POMOCY GOLF 3 zawieszenie

 

Postprzez czaro » 11 lut 2011, o 06:08

Ciężko tak z opisu zdefiniować co u Ciebie może się dziać. Jeżeli chodzi o przód to raczej zbieżność. A tył to jak Cię buja to raczej amor wylał. A stuki to już może być dużo więcej opcji.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez LeszekGT » 11 lut 2011, o 09:47

Polecam udać się do stacji diagnostycznej na wytrząsarkę, tam sprawdzą sprawność amortyzatorów. Diagnosta powie Ci też mniej-więcej co jest do wymiany.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez AdiK__ » 11 lut 2011, o 10:10

Jak tak Ci lata po drodze sprawdź tuleje na wahaczach a z tyłu na belce. Też mogą powodować takie zachowanie.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez michal92 » 11 lut 2011, o 20:56

a stukniecie metal o metal to może być tłumnik. U mnie było tak że rura między ostatnim a przedostatnim tłumnikiem uderzała o podłogę
michal92
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 16:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez czaro » 11 lut 2011, o 21:00

michal92 napisał(a):U mnie było tak że rura między ostatnim a przedostatnim tłumnikiem uderzała o podłogę

to ile tych tłumików jeszcze masz że te są ostatnie? :lol:
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bacaga^^ » 11 lut 2011, o 22:56

metal o metal to może poduchy na amorach albo sworzen wachacza hmm
Avatar użytkownika
Bacaga^^
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sty 2009, o 17:39
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez AdiK__ » 11 lut 2011, o 23:51

Co do tłumików i metalu o metal to móz napiernicza o belke tylną jak wsiądą 3 osoby i na wybojach xD więc to też możesz sprawdzic ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości