jakim cudem skoro dolna miska sprężyny jest ponad oponą.W żadnym aucie nie ma prawa obcierać o amor bo jest to konstrukcyjnie niemożliwe.Do dolnej miski amor jest elementem sztywnym.Dopiero jak coś sie stanie z górnym mocowaniem to może sie przy obciążeniu przestawiać kąt pochylenia AMORTYZATORA i wtedy będzie obcierało.
łaksiak, co do parametru ET: ja mam ET28 w swoim Golfiku i jest to ostatni rozmiar który jeszcze pasuje do tego auta nie obcierając.Przy maksymalnym ugięciu sprężyn jest niwielki luz między kołem a błotnikiem
Sebastian1988, zdejmij tylne koła i pooglądaj opony czy widac na nich jakiś efekt obcierania.Od zewnętrznej o błotnik, od wewnętrznej o amortyzator(mało prawdopodobne).
Pozdr all
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera