Poszła mi guma (foto) i strasznie stuka ;/

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Poszła mi guma (foto) i strasznie stuka ;/

Postprzez jarekddz » 8 maja 2009, o 17:41

Podczas jazdy zaczęło mi coś stukać w prawym kole... ściągnąłem koło, przegub jest ok, ale ta gumka co mam ją w ręce poszła w pół... czy to jest przyczyna stukania?
Jaki jest koszt części i robocizny?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca0 ... 158f9.html
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poszła mi guma (foto) i strasznie stuka ;/

 

Postprzez Legionista » 8 maja 2009, o 20:13

jarekddz, sprawdz przegub wewnetrzny jak ci stuka na prostej

Pozdro
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez jarekddz » 8 maja 2009, o 21:43

wiecie co się okazało? Podszedłem do koła od strony kierowcy... chciałem zobaczyć z tamtej strony jak to wygląda... patrzę, a śrubki od koła są luźne :zdziwko:
dokręciłem i problem minął, ale niepokoi Mnie ta zerwana guma... to chyba od tego trochę znosi Mnie na lewo... (a pęknięta jest po prawej)
Poza tym trochę lipne mam te zimówki, bo są strasznie głośne :zdegustowany:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Repsol » 8 maja 2009, o 21:51

jarekddz, guma którą wskazujesz na zdjęciu to tylko osłona drążka kierowniczego, której uszkodzenie nie ma bezpośredniego wpływu na stukanie czy też ściąganie podczas jazdy.
Koszt takiej gumy to jakieś 15-25zł.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez Legionista » 9 maja 2009, o 09:05

jarekddz, ha ha widzisz jak to jest trzeba sprawdzac ko.ła po każdej wymiane opon itp.
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Pro100 » 10 maja 2009, o 08:25

Dokładnie i OPONY TEZ :!: Byłem w zeszłym roku kupić oponki na przód koleś założył na pościł na wyważarkę i odniósł do auta zabrał się za 2 koło ja patrze a na tym przy aucie bąbel :-x opierdzieliłem go że w ogóle nie sprawdza i tyle bym nie patrzał dostał bym lipną opone...

Koniec :offtopic:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KristoF » 13 maja 2009, o 22:07

Repsol napisał(a):guma którą wskazujesz na zdjęciu to tylko osłona drążka kierowniczego
albo aż :!:
jak myslicie po co ona tam jest ?? chyba po to żeby zabezpieczyć drążek kierowniczy i uszczelnienie przekładni przed wpływem piasku i innego dziadostwa które moze ją uszkodzić.W środku jest smar do którego cały syf z auta sie najpewniej przyczepi i wlezie w drążek kierowniczy, koszt jakies 70pln z robotą, do tego zbiezność 80pln i nowa osłona 20pln...to w najlepszym przypadku.Więc taka "tylko osłona" moze byc przyczyną powaznych wydatków.
Co do ściągania to moze być wina złej geometrii...
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez SotoM » 14 maja 2009, o 19:40

nie szczyp sie i kupuj nowy drążek z koncówką , osłone i masz z głowy...no chyba ze nalezysz do tych biednych co robią jedno a za tydzień rozbieraja znowu bo sie rozpadło w tym miejscu co innego...lepiej zapłacić jedne pieniadze i zrobic wszystko za 1nym zamachem niz potem becelować pokolei za wszystko....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lysutki » 15 maja 2009, o 12:35

sory za offtop, ale za kazdym razem jak wchodze w ten dzial i widze temat:

poszla mi guma (foto) i ze strasznie stuka, to tylko jedno mi sie kojarzy :D
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Repsol » 15 maja 2009, o 12:52

krissmysticblau napisał(a):
Repsol napisał(a):guma którą wskazujesz na zdjęciu to tylko osłona drążka kierowniczego
albo aż :!:
jak myslicie po co ona tam jest ?? chyba po to żeby zabezpieczyć drążek kierowniczy i uszczelnienie przekładni przed wpływem piasku i innego dziadostwa które moze ją uszkodzić.W środku jest smar do którego cały syf z auta sie najpewniej przyczepi i wlezie w drążek kierowniczy, koszt jakies 70pln z robotą, do tego zbiezność 80pln i nowa osłona 20pln...to w najlepszym przypadku.Więc taka "tylko osłona" moze byc przyczyną powaznych wydatków.
Co do ściągania to moze być wina złej geometrii...


Nie rozumiem Cię... :kwasny: Ja nigdzie nie napisałem, że tą osłonę należy zlekceważyć i jeździć z rozwalona.
Autor zapytał co jest przyczyną stukania i czy ta rozwalona osłona moze być tego powodem. Tego również dotyczy temat topicu.
Więc odpowiedziałem mu na to pytanie, a Ty (w stylu naszych polskich polityków) wyrwałeś z kontekstu moje niepełne zdanie i robisz jakieś dziwne wywody. Nie wiem co chciałeś tym udowodnić.

A co do osłony to oczywiście zgadzam się z Tobą należy ją wymienić, aby nie uśmiercić wspomagania. Ale to chyba jest jasne dla wszystkich.

Bez urazy... Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości