krissmysticblau napisał(a):Repsol napisał(a):guma którą wskazujesz na zdjęciu to tylko osłona drążka kierowniczego
albo aż
jak myslicie po co ona tam jest
chyba po to żeby zabezpieczyć drążek kierowniczy i uszczelnienie przekładni przed wpływem piasku i innego dziadostwa które moze ją uszkodzić.W środku jest smar do którego cały syf z auta sie najpewniej przyczepi i wlezie w drążek kierowniczy, koszt jakies 70pln z robotą, do tego zbiezność 80pln i nowa osłona 20pln...to w najlepszym przypadku.Więc taka "tylko osłona" moze byc przyczyną powaznych wydatków.
Co do ściągania to moze być wina złej geometrii...
Nie rozumiem Cię...
Ja nigdzie nie napisałem, że tą osłonę należy zlekceważyć i jeździć z rozwalona.
Autor zapytał co jest przyczyną stukania i czy ta rozwalona osłona moze być tego powodem. Tego również dotyczy temat topicu.
Więc odpowiedziałem mu na to pytanie, a Ty (w stylu naszych polskich polityków) wyrwałeś z kontekstu moje niepełne zdanie i robisz jakieś dziwne wywody. Nie wiem co chciałeś tym udowodnić.
A co do osłony to oczywiście zgadzam się z Tobą należy ją wymienić, aby nie uśmiercić wspomagania. Ale to chyba jest jasne dla wszystkich.
Bez urazy... Pozdrawiam!