Problem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Problem

Postprzez Paweu » 8 maja 2012, o 23:32

Witajcie.

Właściwie nie wiem czy to problem z zawiasem..

Mianowicie.. Po założeniu gwintu przez jakiś czas coś jakby szurało/tarło w prawym przednim kole tylko podczas skrętu w lewo.. Zaniepokojony obadałem sytuację na kanale.. ale nie stwierdziłem by opona tarła o zawias czy o plastiki w nadkolu. Teraz problem się podwoił... Ponieważ przy mocniejszym skręcie trze coś również w lewym przednim kole podczas skrętu w prawo.

przyznaję, po ustawieniu zbieżności skręciłem gwint o jakieś +/- 2-3 centymetry.

Co może dawać takie 'doznania' akustyczne podczas skrętu..? Coś nie tak z tarczami? przeguby siadają? czy może łożyska mają już dość?

Jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Problem

 

Postprzez MatiVw87 » 9 maja 2012, o 08:26

Założyłem u siebie gwint i miałem też takie zdarzenie i okazało się że koło nie było dokręcone :shock:
MatiVw87
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 16:40
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez Paweu » 9 maja 2012, o 14:01

nie no gdyby problemem było niedokręcone koło to nawet bym tematu nie zakładał.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 9 maja 2012, o 14:19

Takie szuranie może być spowodowane padniętym łożyskiem, ale wtedy cały czas a nie tylko przy skręcie. Może jak samochód jest obciążony to trze o nadkola? Wjedź na kanał, poproś żeby wsiadły dwie cięższe osoby z przodu i niech kręci kierownicą ktoś. Jeżeli trze o elementy nadwozia to musisz zobaczyć, nie ma opcji.

A jeżeli coś z napędem to na podnośnik, puścić go bez gazu na piątce żeby się koła toczyły i Ty oglądasz spod spodu co się dzieje a ktoś inny kręci kierownicą.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 9 maja 2012, o 15:27

Opik napisał(a):Takie szuranie może być spowodowane padniętym łożyskiem, ale wtedy cały czas a nie tylko przy skręcie. Może jak samochód jest obciążony to trze o nadkola? Wjedź na kanał, poproś żeby wsiadły dwie cięższe osoby z przodu i niech kręci kierownicą ktoś. Jeżeli trze o elementy nadwozia to musisz zobaczyć, nie ma opcji.

A jeżeli coś z napędem to na podnośnik, puścić go bez gazu na piątce żeby się koła toczyły i Ty oglądasz spod spodu co się dzieje a ktoś inny kręci kierownicą.


Właśnie nigdzie nie trze. A słyszę to jak sam jeżdżę. Po elementach nadwozia też nie widać by coś było nie tak i tarło. Sprawdziłem czy może nie ma luzów na łożyskach i poruszałem kołami. Stwierdziłem że jakieś tam luzy są... Może nie za duże ale jednak są.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości