Robertuss napisał(a):Przez wyrobione czopy to większe łożysko siedziało luźno
Własnie w tym jest cały szkop. To łożysko MUSI wchodzić lekko. Oczywiście nie ma na nim latać jak żyd po sklepie ale na czop ma wejść palcami bez żadnych udeżeń młotami. Po wbiciu szalek do bębnów, włożeniu większego łozyska i zamontowaniu uszczelniacza cały bęben ma wejść na czop do samego końca tylko przy pomocy dłoni, tak jak wspomniałem... żadnych udeżeń młotem i wbijania na chama bo w taki sposób na dzień dobry w większości przypadków łożysko jest juz uszkodzone i chodzby było ono nie wiadomo jakiej dobrej marki nie pochodzi dłużej niż 5-10 tyś. km.
Drugą bardzo ważna sprawą jest odpowiednie nasmarowanie łozyska. Nie wystarczy tylko napchac smaru w dekielek i do środka bębna pomiędzy dwa łozyska. Do każdego łozyska trzeba wgnieść czysytmi paluchami smar łożyskowy. Oczywiście o zachowaniu odpowiedniej czystości chyba nie trzeba wspominać.
gbcolin napisał(a): bo Golf nie ma żadnej belki skrętnej Tam belka jest sztywna nie ma żadnych elementów ruchomych (tylko amo).
Mylisz się kolego. Każdy Golf 3 ma belkę skrętną z tyłu. Nie wiem jak kombi ale zwykłe maja każde.
gbcolin napisał(a):Koła muszą stać prosto zawsze to nie maluch Jak spojrzysz z tyłu to nie może być tak że koła Ci tak jakby skręcały! muszą być idealnie na wprost.
Tutaj też się mylisz. Jak wspomniałem wyżej każdy Golf który zjechał z taśmy montazowej mial niewielkie negatywy. Jak staniesz za samochodem z tyłu, przykucniesz i spojrzysz na koła to górą one są bardziej schowane w nadkola i to jest całkowicie normalne i tak ma być. Ale koło jest tylko pochylone a nie skręcone.
Natomiast to o czym Ty mówisz i przedstawiłes na rysunku to faktycznie albo krzywa belka albo czop. Koło nie może być skręcona ale pochylone jak najbardziej tak.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.