Miałem stuki w tylnich amorach podczas jazdy po nierównościach wymieniłem tależyki pierścienie oporowe te sprężynki które trzymają pierścienie i poduszki i dalej stukało w amorkach więc kupiłem nowe a że mi czasami przytarło na seryjnym zawieszeniu o oponę to kupiłem zawieszenie gwintowane tuning art i mam problem z jego regulacją, po założeniu stuki z tyłu ustały ale jest tylko ok 1 cm między oponą a nadkolem kręciłem gwint ile się da do góry i na dół ale cały czas jest tak samo o.O mierzyłem i od ziemi do nadkola jest 57,5 cm jak przekręcę w drugą stronę to jest 58 cm ale regulacja powinna być 30mm do -75mm a mi się tylko o 0,5cm zmienia wcześniej na seryjnej zawieszce miałem 65 cm od ziemi. Amortyzator mam prawie cały nagwintowany więc na całości jest regulacja czy tylko w jakimś punkcie działa regulacja?
mam takie zawieszenie

w którą stronę powinienem kręcić te nakrętki żeby podnieść tył? ściskając sprężynę czy ją poluzowując czyli odkręcając te śruby?? bo już zgłupiałem
