AdiK__ napisał(a):PabloSBT, Nie regulator tylko korektor siły hamowania przy wymianie tulej musisz odkręcić od niego 4 przewody które warto mieć w zapasie bo uwielbiają się łamać. Tyle ode mnie bo kolega Karol B. podał bardzo dobrą fotoporadę
Swoją drogą ja nie mam korektora i nie widzę różnicy w hamowaniu
teraz zobaczyłem w googlach jak to wygląda i nie kojaże żebym tam gdzieś miał taki kolektor przy belce



Byłem dzisiaj na diagnostyce żeby sprawdzić czy to nie amortyzatory są przyczyną tego stukania i mają jeden 75 drugi 77 ale co ciekawe gościu wziął samochód na szarpaki i powiedział że nie ma strasznych luzów na tych tulejach o.O więc czemu mogą być jeszcze luzy w kołach i takie stukanie głośne? łożyska powinny być dokręcone tak żeby podkładka pod nimi się mogła spowodnie przesuwać a u mnie nawet jak na hama zakręcę to czuje luzy:( czopy nowe są więc to raczej nie ich wina