problem z utawieniem zbierzności po obniżeniu:(

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

problem z utawieniem zbierzności po obniżeniu:(

Postprzez siti07 » 14 maja 2009, o 11:40

Witam. Obniżyłem swojego golfa o ok 6cm. Kierownice mam delikatnie w prawo jak jadę na wprost czy na wcześniejszym zawieszeniu też tak było to nie pamiętam. Byłem dziś w stacji kontroli pojazdów i mi gość miał zrobić geometrie kół i nie dość, że musiałem hokej ściągnąć to jeszcze nic z tego nie wyszło:( Mam takie pytanie czy po wymianie zawieszenia na sportowe obniżające da się ustawić? Jak się ma sprawa wahaczy które zmieniają kąt pracy i nie są jak oryginalnie poziomo. No i jeżeli obniżyłem to zmienił mi się kąt nachylenia kół z przody i z tyłu? Może znacie kogo na podkarpaciu kto by zrobił geometrię przy dość mocnej glebie. Pozdro
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

problem z utawieniem zbierzności po obniżeniu:(

 

Postprzez SotoM » 14 maja 2009, o 19:33

czyli co - nie ustawił ci katów pochylenia czy zbierzności - bo to sa 2 różne pojecia...
bo pamietam jak kiedyc miałem mk2 i go kładłem na glebe to też katy tylko ustawiłem tak aby był zblizone jak najbardziej do tolerancji, ustawiłem Zbierznośc i wsio...
bo kła w pochyleniu jak ci stoją...?? góra schowane do środka czy do zewnątrz...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez siti07 » 15 maja 2009, o 11:41

Nie ustawił mi kątów i zbieżności, zbieżność mówił, że mam 2cm różnicy i poprawił na 1cm bo wiecej się nie da....:/ A kąty mam takie że dołem koło jest bardziej wystawione a u góry schowane.
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Repsol » 15 maja 2009, o 12:32

siti07, a czy on przypadkiem nie ustawiał Ci tego wszystkiego na tych płytach po których przejeżdża się robiąc coroczny przegląd techniczny pojazdu :?: Jak to ustawianie wyglądało :?:

Geometrię kół i zbiezność powinieneś mieć tak robioną, że na wszystkie cztey koła zakłada się takie specjalne pie*dolniki, które to za pomocą kamer i podczerwieni wszystko mierzą i komunikuja się z komputerem.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez jarekddz » 16 maja 2009, o 00:58

Mi po wymianie wszystkich gum w zamieszce i po zrobieniu zbieżności, ustawił tak, że mam kierownicę troszkę skręconą w prawo i wtedy jedzie prosto... Trudno... lewy koleś, jak będę coś kombinował w zawieszce to następnym razem pojadę do innego, niech zarobi
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 16 maja 2009, o 15:50

jarekddz, jeśli to robił dobry fachowiec to po prostu przestaw kierownicę, a jego ustawieniom geometrii zaufaj. Tak bywa że kierownica się leciutko przestawi. Byś może robił to na nienajlepszych przyrządach ale tolerncja ustawień jakas tam jest.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez strzeliniasty » 16 maja 2009, o 21:16

jarekddz napisał(a):po zrobieniu zbieżności, ustawił tak, że mam kierownicę troszkę skręconą w prawo i wtedy jedzie prosto
tez tak mialem odkrecilem kierownice i przestawilem o jeden zabek w lewo i teraz i kiera jest prosto i auto jedzie prosto :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez jarekddz » 17 maja 2009, o 00:00

nie chce mi się tego robić na razie :) Jeżdżę na zimówkach z przodu, więc znosi Mnie to tu, to tam. Uczę się panowania nad bolidem
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ramze$ » 17 maja 2009, o 16:34

jarekddz, ja mam zimówki i z przodu i z tyłu i jakos mnie nie znosi :orany: wiec albo robisz z siebie herosa, albo masz cos nie tak z autem.. :-?
Avatar użytkownika
Ramze$
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 15:22
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Postprzez bart_GT » 17 maja 2009, o 18:05

jarekddz napisał(a):nie chce mi się tego robić na razie :) Jeżdżę na zimówkach z przodu, więc znosi Mnie to tu, to tam. Uczę się panowania nad bolidem


Jarek wg mnie obojetnie czy na zimowkach czy na letnich auto powinno jechac prosto gdy puscisz kiere.... a Ty piszesz ze nosi Cie to tu to tam... :wstyd:
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez siti07 » 20 maja 2009, o 01:22

To ja robiłem zbieżność i wjeżdżałem na kanał na którym też robią przeglądy. Miałem zakładane na wszystkie 4 koła jakieś urządzenia:) Wczoraj dałem gościowi i dziś o 9 rano mam odebrać :) Ciekawe czy bedzie ok. Pozdro
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Bialy87 » 23 cze 2009, o 22:37

Sluchaj kolego na codzien ustawiam geometrie i przy twojm zawieszeniu maga byc tylko problemy z pochyleniem ale ten problem mozna rozwiazac powiekszajac regulacje ktora znajduje sie na lonczeniu zwrotnicy z amortyzatorem i jezeli nie ma zadnych luzow w zawieszeniu tylna belka jest prosta i opony nie sa sciete to samochod musi sie prosto prowadzic
Biały:)
Bialy87
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 cze 2009, o 22:34
Lokalizacja: Ożarów Maz.


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości