problem z zawieszeniem w vr6

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

problem z zawieszeniem w vr6

Postprzez lookasgolf33 » 17 wrz 2009, o 21:23

chcialem nawiazac taki temat bo bardzo mnie zaciekawil problem mojego kolegi ktory kupil sobie golfa vr6 2,8:zalozyl on sobie na przod gwintowane zawieszenie UZYWANE,zakupil spezyny ktore nie pochodzily z tego samego kompletu co amorki.wybralismy sie na przejazdzke-najpierw opuscilismy przod do oporu,elegancko sie trzymal asfaltu i fajnie wygladal,aaale dobijal przednia dokladką do podloza.nastepnie troche podnieslismy przod golfa no i okazalo sie wtedy ze jest niemilosiernie ciezki do opanowania na wyboistej drodze,w pewnym momencie przod samochodu tak na wyboju podskoczyl do gory(przy 80 km/h) ze przy ladowaniu niezle przypiszczaly opony,obaj troche wystraszylismy sie co to sie dzieje,brzod dobija do podloza nawet na najmniejszym wyboju(kiedy jest PODNIESIONY niemal calkowicie),po prostu nie da sie jechac,na nierownej drodze nie ma wogole przyczepnosci,plywa i skacze jak glupi,kolega twierdzi ze zawieszenie jest w dobrym stanie tylko jest za twardy.co wy na to?????????????? :-o
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

problem z zawieszeniem w vr6

 

Postprzez K@mil » 17 wrz 2009, o 21:26

A co to za gwint? marka ?

No i co do za sprezynki ? moze byc tak ze sprezynki nie pasuja to tego modelu gwintu :wstyd:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez piotrus23 » 11 paź 2009, o 13:23

cos mi sie zdaje ze gwincik chyba jest juz na wykaczeniu chyba ze kolega po załorzeniu nie był na zbieznosci i katach?
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez v1rooz » 11 paź 2009, o 15:34

na zbierznosc proponuje pojechac i katy to na pocztek. a jesli sie podniesie to sprezy robia sie krotsze i twardsze. Wiem po swoim jak jest bo mam gwint i byl na maxa w dol teraz jest troche w gore ale problemow z jazda nie ma ale kazde wyboje czuc. rzecz normlana przy gwincie.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez MTuner » 11 gru 2009, o 21:48

Siemka plywac tez wm moze przez wysokie opony, poprostu gruba opona i samochod plywa na powietrzu przy twardym zawiasie. Drugie to jesli jest takie uczucie ze tyl ucieka przy szybkim skrecie to amory tylne niestety tylko psu na pozarcie he. Pozdro MTuner
Jeśli zobaczysz mnie we wstecznym lusterku to nie próbuj wciskać gazu... ja już to zrobiłem!!!

moj-golf/mtuner-reaktywacja-vr6-t5834.html
MTuner
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 00:21
Lokalizacja: Monachium

Postprzez Radi » 19 gru 2009, o 11:35

a nie wylewają czasem?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości