problem ze sprężynami

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

problem ze sprężynami

Postprzez daniel24 » 22 kwi 2010, o 16:34

witam
mam takie małe pytanko w moim mk3 96r 2.0 8v gti wymieniałem amorki i sprężyny niby seryjne i słychac trzaski w górnej części mocowania myślałem że to łożyska w mocowaniu podjechałem na warsztat i bardzo się zdziwiłem to co zobaczyłem.górna częś sprężyny trze o karoserie tak jak by była troszkę za szeroka.czy sprężyna od gti jest troszkę węższa od seri.
i jeszcze jedno pytanko czy ma może ktoś foty jak max można podwyżyc gwint jak goferek wyglonda. najlepiej dla porównania max góra max dół.
:zdegustowany:
dzięki
Ostatnio edytowano 22 kwi 2010, o 23:28 przez daniel24, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów

problem ze sprężynami

 

Postprzez prezesik » 22 kwi 2010, o 16:49

sprężyny
daniel24 napisał(a):mam takie małe pytanko w moim mk3 96r 2.0 8v gti wymieniałem amorki i sprężyny niby seryjne i słychac trzaski w górnej części mocowania myślałem że to łożyska w mocowaniu podjechałem na warsztat i bardzo się zdziwiłem to co zobaczyłem.górna częś sprężyny trze o karoserie tak jak by była troszkę za szeroka.czy sprężyna od gti jest troszkę węższa od seri.
sprężyny różnią się tylko szerokością górnego zwoju. Do 94 roku był jeden rodzaj, a po 94 drugi rodzaj.
Może założyłeś sprężyny sprzed 94 rocznika...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez daniel24 » 22 kwi 2010, o 19:30

:shock: właśnie szukam na ten temat informacji a jednak są różne
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez prezesik » 22 kwi 2010, o 19:33

daniel24 napisał(a)::shock: właśnie szukam na ten temat informacji a jednak są różne
:-D

różnica jest właśnie w średnicy górnego zwoju.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez daniel24 » 22 kwi 2010, o 20:52

a górne mocowania są te same :-?
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez opolanin » 22 kwi 2010, o 23:29

daniel24, to właśnie chodzi o górne mocowania, wymień talerzyki na odpowiednie, ten temat był już poruszany na forum, opcja szukaj
opolanin
 

Postprzez daniel24 » 23 kwi 2010, o 14:36

ale co mam wpisa w opcje szukajjjjjjj :-x :-x
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez swatu » 23 kwi 2010, o 15:07

górne mocowanie ,talerzyki itp.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Shiler » 26 kwi 2010, o 22:51

Mialem to samo u siebie
po wymianie gum ktore wlazily w kielichy i telrzykow wszystko ustalo ;)
Avatar użytkownika
Shiler
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 20:10
Lokalizacja: Wołomin

elo

Postprzez daniel24 » 16 maja 2010, o 18:46

ma ktoś foty goferka na gwincie podnieśonego na max w góre
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron