przednie koła trą przy skręcie. gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

przednie koła trą przy skręcie. gwint

Postprzez Pawlak539 » 17 gru 2012, o 16:13

Witam.
Golfik stoi na kołach 15" 6,5j et 43 oponka 195/60 na zawieszcze gwintowanym, wywalone spręzynki ,,helpery"
Co mam zrobić aby posadzić go aby ładnie leżał, aktualnie mam ok 10cm szerokim hokejem do ziemi i przy skręcie trze pomimo tego,że nie jest wcale niski...;/
Pawlak539
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kluczbork

przednie koła trą przy skręcie. gwint

 

Postprzez PiJey88 » 17 gru 2012, o 16:43

przede wszystkim musisz zdjąć te balony z felg :-| i będzie ok, nawet jak założysz "helpery"
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 17 gru 2012, o 16:52

Na takich balonach i takim ET to nie dziwne że przyciera ;) zmiana opon ew dystanse
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlak539 » 17 gru 2012, o 19:39

jaki profil założyć aby można było dobrze rozkręcić gwint?
Pawlak539
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez suchyvw » 17 gru 2012, o 21:55

Pawlak539 napisał(a):jaki profil założyć aby można było dobrze rozkręcić gwint?

chyba skrecic a nie rozkrecic, a profil to 40-55 max
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
moj-golf/golf-iii-1-8-adz-t51854.html
suchyvw
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 20:29
Lokalizacja: Łączno/Morąg

Postprzez PiJey88 » 18 gru 2012, o 14:21

na 15" -> 195/50 lub jak chcesz max glebę to coś węższego i niższego można
na 16" -> 195/40 lub 165/45
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlak539 » 25 gru 2012, o 03:01

A gdyby wrzucić 195/40 na przód i 195/45 na tył to ładnie by to wyglądało?
Pawlak539
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Opik » 25 gru 2012, o 20:49

wygladaloby ale wypchnac troche na zewnatrz kola bo takie koleczko bedzie smiesznie wygladalo schowane
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlak539 » 26 gru 2012, o 15:38

czyli trzeba by było wrzucić dystans a mniej więcej po ile mm/cm na strone?
Pawlak539
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Opik » 27 gru 2012, o 02:00

15mm na przod minimum zeby to troche wyciagnac na zewnatrz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlak539 » 17 sty 2013, o 17:04

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie opon. czy 205/40/17 wejdą do mk3? rozkręce gwint aby go położyć i by nic nie tarło?
Pawlak539
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Paweu » 17 sty 2013, o 20:45

Pawlak539, lookin u BiałyUst jaką oponę naciągnął na seginy...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości