[Porada] Przekrecona sruba od jarzma...

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

[Porada] Przekrecona sruba od jarzma...

Postprzez trojeczkaGT » 3 kwi 2012, o 18:11

Mam problem. chcialem wymienic tarcze w golfie w belce tylnej no i klops bo sruby nie poszly i co najgorsze imbus jest przekrecony.

macie jakis sposob na te sruby ?? lanie mlotem i przecinakiem nie pomaga
mozna jakos odkrecic ?? czy wymiana belki sie szykuje lub samego jarzma (przeciecie boschem jarzma) ??

narazie jeszcze bede jezdzil ale trzeba myslec na kiedys.
Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, o 19:11 przez trojeczkaGT, łącznie edytowano 1 raz
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

[Porada] Przekrecona sruba od jarzma...

 

Postprzez Radekb351 » 6 kwi 2012, o 13:39

Przerabiałem ten problem. U siebie poobcinałem łby imbusów zdjąłem jarzmo a pozostałości po śrubach w jarzmie wykręciłem w imadle.
Porada: Śruby w jarzmach są z drobnym gwintem !!!!
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez trojeczkaGT » 19 kwi 2012, o 19:16

Dzis dostalem motywacji i zabralem sie za to.

Sposob radka podzialal.

-wjechalem na kanal
-podnioslem tyl auta na tyle by miec latwy dostep do tylnej tarczy
-odpalilem boscha (szlifierke) i ucialem glowki srub ktore trzymaly jarzmo do belki
-wszystko ladnie wyczyscilem odrdzewiaczem potem odluscilem i znowy wyczyscilem i posmarowalem
-wstawilem sruby na klucz plaski 17 (UWAGA sruby maja drobny gwint nie ten zwykly)

wszystko ladnie skrecilem.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 18 lis 2012, o 16:54

Witam. mam pyatnie jezeli obetnę głowę a pozostałości pozostaną w jarzmie czy na belce?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Radekb351 » 18 lis 2012, o 19:34

W jarzmie ;-)
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez trojeczkaGT » 18 lis 2012, o 21:43

Pawełgolfgreen napisał(a):Witam. mam pyatnie jezeli obetnę głowę a pozostałości pozostaną w jarzmie czy na belce?


w jarzmie na 100 % bo sam to robilem odcinalem glowki srub potem jarzmo bierzesz na imadlo i ciagniesz na "hama" powinno puscic. potem polecam zalozyc sruby na klucz plaski a nie imbus.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron