Pukanie z przodu, bicie kierownicy

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Pukanie z przodu, bicie kierownicy

Postprzez deivw11 » 7 kwi 2015, o 14:19

Witam, od pewnego czasu martwi mnie dziwne pukanie z przodu, prawdopodbnie z lewej strony, dzwięk podobny do nie dokreconego koła (oczywiscie jest przykrecone) najbardziej słychać przy ruszaniu około 30/40 kmh/h pozniej mniej, prawie wgl, aczkolwiek takze wystepuje bicie na kierownicy okolo 100km/h gdzie wczesniej tego nie było, mam pewne podejrzenie ze może to być któryś przegub ale rowniez zasugeruje sie waszymi opiniami i teoriami na ten temat co może byc :-)
Avatar użytkownika
deivw11
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 16:16
Lokalizacja: DW
Rocznik: 94
Silnik: ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Pukanie z przodu, bicie kierownicy

 

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2015, o 15:04

Gdybanie nic niestety nie da bo i tak pojedziesz to sprawdzić na stacje.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kamil_lk » 7 kwi 2015, o 18:57

Ja po wymianie magla miałem stuki z lewej strony.
Okazało się, że wahacz nie jest dokręcony i przy ruszaniu, hamowaniu stukało.
Po dokręceniu ustało :)
kamil_lk
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 15:33
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2015, o 19:23

Przy urwanej tylnej tulei wahacza również będą takie stuki ale bez sprawdzenia nic nie wiadomo. Po co kolega ma wymieniać wszystko po kolei. Jechać na stacje i sprawdzić bo na przeglądzie i tak to wyjdzie.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez deivw11 » 7 kwi 2015, o 21:26

Akurat przy hamowaniu nic nie słychać, głownie jednak przy przyspieszaniu. Gdy odpuszam gaz, nie slyszalem tego stuku. Dzisiaj też rundkę zrobiłem z potrzeby, jednak słychać cały czas, tylko z zwiekszymi obrotami mniej da się to usłyszec ale jest. W każdym razie jutro sobie rozbiorę w garażu, może coś wyczaje
Avatar użytkownika
deivw11
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 16:16
Lokalizacja: DW
Rocznik: 94
Silnik: ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2015, o 21:33

Jeśli chcesz sam popatrzeć to możesz sprawdzić łyżką wahacz czy nie ma luzu na przedniej lub tylnej tulei, sprawdzić sworzeń, przeguby, drążki kierownicze, ich końcówki.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez deivw11 » 7 kwi 2015, o 21:53

Wiem :-) sworznie,koncowki,drazki robilem ostatnio, takze wlasnie chce sie skupic na przegubie, ewentualnie tuleje wahacza. Nie ma co wiecej pisac. Jezeli dojde do tego to opisze co było nie tak, może ktoś kiedyś bedzie miec podobny problem :-)
Avatar użytkownika
deivw11
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 16:16
Lokalizacja: DW
Rocznik: 94
Silnik: ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grochosky996 » 7 kwi 2015, o 23:20

Też sie podpinam pod temat to samo mam z prawej strony ale u mnie to jest od 80-120 km/h i ,,pływa" mi kierownica
Avatar użytkownika
grochosky996
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:54
Lokalizacja: czarnków

Postprzez GolfiarzJR » 9 kwi 2015, o 00:19

grochosky996, przegub , lub odprysk na tarczy albo pęknięta , zobacz czy gumy są w porządku z tej strony i porównaj do drugiej
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez grochosky996 » 9 kwi 2015, o 23:46

Wymienione koncowki drazkow i problem zniknął 8-)
Avatar użytkownika
grochosky996
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:54
Lokalizacja: czarnków

Postprzez slawek5t » 9 kwi 2015, o 23:57

Właściwie to powinieneś zrobić teraz zbieżność.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kamil_lk » 10 kwi 2015, o 20:21

slawek5t napisał(a):Właściwie to powinieneś zrobić teraz zbieżność.

Podepnę się :)

Zmieniłem dzisiaj końcówki drążka. W środę jadę na warsztat zmienić tuleje na tylnej belce.
Czy jechać jutro ustawiać zbieżność, czy lepiej po wymianie tulei?
Po wymianie końcówek przejechałem ok. 2km i niby autko jedzie prosto, kierownica nie bije.

Pozdrawiam
kamil_lk
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 15:33
Lokalizacja: Lubelskie

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości