Pytanie do zawieszenia sportowego .

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:56

a na jakiej zasadzie polega ta regulacja ? co trzeba zrobić ?
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

 

Postprzez Gesiu_15 » 12 sty 2014, o 13:56

dokłądnie powinieneś mieć na tylnich amorach regulowane talerze :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 14:00

Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Gesiu_15 » 12 sty 2014, o 14:02

nie pisze że tył regulowany :niepewny:

[ Dodano: 2014-01-12, 13:04 ]
2 skrócone sportowe amortyzatory gazowe tył z pięciostopniową regulacją obniżenia tylnego zawieszenia ( od -20mm do -60mm )

czyli jest regulacja :-D tu masz link też z TA Technix i tam pisze http://allegro.pl/vw-golf-3-iii-zawiesz ... 54953.html :lol:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 14:07

ide do garażu rozebrać to bo już sam nie wiem czy da się coś z rym zrobić czy nie . Dzięki za pomoc . Pozdrawiam :)
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Gesiu_15 » 12 sty 2014, o 14:09

talerzyki są regulowane co opiera się się sprężyna na dole i tam jest regulacja góra dół :-P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Andrew » 12 sty 2014, o 14:10

zobacz czy na amorach masz naciecia po obwodzie pod talezykiem, jak masz to sciagasz sprezyne podnosisz talezyk i pierscien i na amorku masz w nacieciu pierscien ze tak powiem z drutu ,przekladasz go na nizsze naciecie i skladasz reszte i juz jest nizej :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 14:12

no to oby tak było bo sterczy z tylu strasznie :(
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 14:13

Tak powinien wyglądać amor z regulacją (od dołu 2)

Obrazek


Talerzyk z reguły ustawiony jest na najwyższą wysokość.
Regulujesz dolnymi talerzykami.
Gesiu_15 dokładnie to opisał.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 14:16

no to takie właśnie mam . czyli jednak da sie wyregulować tyle zawieszanie :)
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Gesiu_15 » 12 sty 2014, o 14:18

da się ;-) do garażu i spuszczaj na sam dół ;-) i szerokości kolego :lol:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 14:20

no kurde trzeba przyznać że każdy wyjazd na drogę to wyzwanie :D dzięki za pomoc !
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości

cron