Pytanie do zawieszenia sportowego .

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Pytanie do zawieszenia sportowego .

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:18

Witam . Posiadam zawieszenie sportowe TA Technix 60/40 i mam pytanie . Czy da się jakimś cudownym lub normalnym sposobem obniżyć tył ? czy jest w sportowym zawieszeniu możliwość regulacji ? bo z przodu siedzi ładnie ale tył ma jeszcze wysoko . Może jest to wina TDI - ka że jest cięższy i opada niżej ?
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Pytanie do zawieszenia sportowego .

 

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 13:24

Jak kupiłeś KIT to nic z tym nie zrobisz.
Można było kupić gwint wtedy byłaby płynna regulacja góra/dół tyle ile sie będzie chciało.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:36

Czyli jedyna opcja kupić niższe sprężyny .
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Gesiu_15 » 12 sty 2014, o 13:38

masz sportowe zawieszenie i nie da się kręcić jak gwintem , a tyłne amory nie masz regulowane na talerzykach ? ostatnia opcja spręzyny -60
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 13:40

Adam Odzimek napisał(a):Czyli jedyna opcja kupić niższe sprężyny .


Tak.

A jakie masz z tyłu amorki?

Do seryjnego amora możesz założyć max springi -40. Poniżej tego cały komplet (springi + amorki).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:40

no właśnie nie wiem czy są regulowane czy nie . dlatego pytam czy jest wgl taka możliwość żeby sportowe zawieszenie było regulowane w jakiś sposób
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 13:42

Adam Odzimek napisał(a):no właśnie nie wiem czy są regulowane czy nie . dlatego pytam czy jest wgl taka możliwość żeby sportowe zawieszenie było regulowane w jakiś sposób


Jest to możliwe, ale tylko zawieszenie gwintowane.

Wrzuć foto tego zawiasu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:42

Paweł mam cały zestaw sportowy amortyzatory + sprężyny
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 13:43

OK. Tylko KIT czy GWINT.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andrew » 12 sty 2014, o 13:44

amortyzatory (sportowe) na tył maja regulowane talezyki na sprezyny a wiec jest regulacja tylko nie wiadomo jakie masz amory, z regulacjia czy bez.
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Adam Odzimek » 12 sty 2014, o 13:45

KIT Ta Technix
Adam Odzimek
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 21:46
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Andrew » 12 sty 2014, o 13:50

ja mam MTSa i mam regulacjie, TA tez powinien miec :ok:
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości