pytanie o gwint?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

pytanie o gwint?

Postprzez przemo » 14 lut 2012, o 22:57

więc tak na wiosnę chciałbym kupić sobie zawias gwintowany teraz pytanie mam... felgi alu mam 16' tył 7.5' ET20 przód 7.5' ET35 i teraz się zastanawiam co do tyłu jeśli założę gwint i jak rozkręcę go to czy nie będzie mi wadziła nakrętka od kontry bądź sprężyna o felgę? bo teraz mam amory standart i z tyłu tak nie za wiele jest miejsca między felgą a amorem dystansu bardzo nie mogę dać bo i tak mi jak dobija to trze opona o nad kole a sprężyny mam teraz -40 i tak jak by spasował gwint to będę musiał nad kola zaklepać. Bo z przodu to raczej nie powinno się nic dziać???nic nie powinno trzeć??? chciałby się poradzić was żeby nie wyrzucić nie potrzebnie kasy.
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

pytanie o gwint?

 

Postprzez witboy » 15 lut 2012, o 00:52

im mniejsze et to kola wystaja a nie sie chowaja wiec powinienes miec ok z gwintem ale natomiast po obnizeniu gwintu mozesz miec problem z tarciem o nadkole felgi jak za bardzo obnizysz
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemo » 15 lut 2012, o 23:31

o tym to ja wiem że jak jest mniejsze ET to bardziej wystaje...no nic poczekam na inne odpowiedzi jeszcze :-)
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez Opik » 15 lut 2012, o 23:37

yyy... raczej z tyłu przy takim ET to bym się martwił o to że koła będą rezały o nadkola a nie o sprężynę

u mnie przy ET 28 na 15x7 nie wiem czy centymetr zapasu jest a co mówić o jeszcze mniejszym odsadzeniu, szerszej feldze i większym kole..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sivy » 15 lut 2012, o 23:39

przemo napisał(a):bo teraz mam amory standart i z tyłu tak nie za wiele jest miejsca między felgą a amorem


Sprecyzuj, między felga, a tależykiem sprężyny czy między felgą, a amortyzatorem ?
Zauważ ze gwint jest skonstruowany inaczej niż standardowy amor -> http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 77685.html
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez przemo » 16 lut 2012, o 00:53

między felgą a amorem i tak teraz muszę zaklepać nad kola bo już w tamtym roku dobijały i ocierały opony o nad kola najlepiej alu zmienić i wtedy gwinta założyć widzę że tak będzie najlepiej :-)
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 31 gości