więc tak na wiosnę chciałbym kupić sobie zawias gwintowany teraz pytanie mam... felgi alu mam 16' tył 7.5' ET20 przód 7.5' ET35 i teraz się zastanawiam co do tyłu jeśli założę gwint i jak rozkręcę go to czy nie będzie mi wadziła nakrętka od kontry bądź sprężyna o felgę? bo teraz mam amory standart i z tyłu tak nie za wiele jest miejsca między felgą a amorem dystansu bardzo nie mogę dać bo i tak mi jak dobija to trze opona o nad kole a sprężyny mam teraz -40 i tak jak by spasował gwint to będę musiał nad kola zaklepać. Bo z przodu to raczej nie powinno się nic dziać???nic nie powinno trzeć??? chciałby się poradzić was żeby nie wyrzucić nie potrzebnie kasy.
im mniejsze et to kola wystaja a nie sie chowaja wiec powinienes miec ok z gwintem ale natomiast po obnizeniu gwintu mozesz miec problem z tarciem o nadkole felgi jak za bardzo obnizysz
między felgą a amorem i tak teraz muszę zaklepać nad kola bo już w tamtym roku dobijały i ocierały opony o nad kola najlepiej alu zmienić i wtedy gwinta założyć widzę że tak będzie najlepiej
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS