Pytanko do ekspertów

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Pytanko do ekspertów

Postprzez Tapi » 20 wrz 2008, o 16:37

Mam pytanko do was.
Czy byłaby różnica gdyby założyć sprężyny sportowe na zwykłe amorki? jeśli tak jakie byście polecali by to niebyła kompletna Gleba tylko tak przyzwoicie to wyglądało.

Na tyle mam gazowe bilsteiny a z przodu nie wiem jeszcze ponieważ nie zmieniałem do tej pory amorów
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Pytanko do ekspertów

 

Postprzez łaksiak » 20 wrz 2008, o 16:57

Ekspertem nie jestem :-P
ale róznica by na pewno była tylko maxymalnie możesz wsadzić spreżyny -40/-40 na seryjne amorki
a i tak nie wiem czy na dłuższa metę to zda egzamin bo słyszałam różne opinie :roll: :zawstydzony:
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez Cysiu_NS » 20 wrz 2008, o 19:13

i strasznie kijowo sie jezdzi bo auto zachowuje sie niestabilnie o tym malo kto wie a jednak tak sie dzieje :kwasny:
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez pablomed » 20 wrz 2008, o 23:15

Cysiu_NS napisał(a):i strasznie kijowo sie jezdzi bo auto zachowuje sie niestabilnie o tym malo kto wie a jednak tak sie dzieje
dokładnie, albo się zakłada porządny dedykowany komplet albo jeździ na serii, łączenie sportowych sprężyn z seryjnymi amorami i na odwrót nie może być rzeczą dobrą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SotoM » 21 wrz 2008, o 22:40

ja miałem juz 3 auta obnizone mk2 i civica załozyłem sport sprężyny ale do tego zwykłe amory gazowki i jakos mi sie drogi trzymał. a przede wszystki civic, mając go nie należałem do spokojnych kierowców. latałem tym sporymi prędkościami i kłopotów nie miałem ze stabilnościa auta - nawet przy 200km/h
no mk2 juz tyle nie jechał. ale z koleji byłego mk3 2.0L tez miałem go obnizonego i takze elegancko sie trzymał na drodze...takie jest moje zdanie.dziekuje...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Ww » 22 wrz 2008, o 13:14

Max.mozna zalozyc jak juz wczesniej wspomniano -40mm do zwyklych amorow o ile one sa w dobrym stanie,a czeste bujanie wynika po prostu z zuzytych amorkow i utwardzenie springami nic nam nie pomoze.Jezeli juz bys chcial miec glebe np.-60mm to amorki tez nalezy zalozyc krotsze.Sa wlasnie cale zestawy juz do kupienia.No i warto miec gazowki,zeby auto sie dobrze trzymalo. ;-)
Ww
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 13:11
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

cron